såg mig själv?
jag behöver svar, det var ett tag sen jag var inne här över huvud taget eftersom det som händer inte skrämt mig så mycket. Tvärt om faktiskt, ju mer jag tänker på det desto mer vill jag veta.. det är ju verkligen någonting som pågår.
Somnade vid 18 riden eftersom jag inte känner mig helt kry idag och vaknade för en liten stund sedan och det första som jag fäste min blick vid var ..en tjej som satt på mina ben & stirrade mot tv:n? Hon var inte helt tydlig mer som konturer/skugga fast man såg det ändå väldigt tydligt (ursäkta.. men jag är förvirrad just nu)
Ni vet hur man kan drömma att man är vaken fast man inte är det? det var inte så alls..
för jag var vaken hela tiden, jag stirrade på henne i ca 2-3 minuter, det konstigaste var att jag såg att det var jag fast för ca 2 år sedan då jag hade långt lockigt, väldigt välskött hår men det var inte det som fick mig att inse att det var jag. Trots att hon var väldigt otydlig så såg man ögonen riktigt tydligt & det var mina ögon.
Jag var inte rädd, mer frustrerad & orolig.. men jag andades lugnt hela tiden så det kändes precis som om någon försöker visa mig någonting utan att skrämmas. Jag smsade min syster när jag stigit upp & frågade hur man hanterar det här eftersom hon också upplever olika saker och gör lite mer research än vad jag gör och då sa hon att hon haft en känsla samtidigt.. hon hade känt ett lugn i kroppen och menade att det kanske har med min process att må bättre att göra?
när jag såg ut så för 2 år sedan var jag mitt uppe i att må dåligt, jag hade ett allvarligt självskadebeteende, ätstörningar & självmordstankar.. och när jag såg på 'henne' (mig själv) var det precis som om det itne fanns någon livsglöd i ögonen på mig, deprimerad.
hjälp mig?

jag fick en omedelbar ingivelse av healnde när jag läste ditt inlägg…att den självdestruktiva varelse du var då nu äntligen varberedd att lämna dig….att tacka för sig och gå vidareoch att på detta sätt manifestera sitt överlämnande av din själ till ditt nya och tryggare ag….
Kram
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus
märkligt,självklart har händelsen en mening som är djupare,kanske att den ville visa på något som har varit …öppna upp dina ögon på nåt sätt…Kanske att du om du försöker känna in öppnar upp ditt hjärta och försöker känna efter vad som är tanken med händelsen..
Min mor hade före sin bortgång (ca två år innan)besök av en tonårstös som stod vid hennes säng och tittade på henne,hon beskrev exakt hur hon såg ut,men hon var som du förstår inte verklig,men jag har många gånger undrat varför visade hon sig för min gamla mamma.Men mamma sa att hon hade inte känt någon rädsla utan bara undrat vad hon ville….Det finns mycket som inte går att förklara,men oftast finns det ändå ett svar på det mesta..
Kloka ord BranDuir skriver,läs och begrunna
Kram