lite besviken
idag gick jag pa min forsta privata sittning o maste saga att jag e lite besviken. kanske hade jag for hoga forvantningar, men jag kande mig inte sa overtygad..
kvinnan jag var hos blev jag rekommenderad.
hon la tarotkort och pratade i stodord. det var svart att forsta vad hon menade ibland, och om jag fragade henne ifall hon kan fraga sin "guide" vad som menades, sa fick jag aldrig nagot svar…
en hel del saker som hon sa stamde sjalvklart overens, och jag sa knappt ett knyst, sa hon kunde absolut inte ha gissat. men en hel del fattade jag inte mkt utav heller.
mot slutet gjorde hon pendeln och den tror jag inte sa mkt pa eftersom det e sa latt o rora den sjalv. hade velat fa kontakt med nagon dod, men det gillade hon tydligen inte att gora….
synd, e lite besviken faktiskt.. o har dar jag bor e det verkligen svart att hitta medium… far val aka till sverige antar jag..
ville bara skriva av mig…
Hej
Det låter ju inte som om det är ett medium du fått tag i för ett mediums uppgift är just att förmedla det andevärlden har att säga = en Privat sittning! Det låter snarare som du hamnat hos någon som spår i tarot, men som inte var så duktig på detta heller.
Det är ju väldigt tråkigt när sådant här sker. Är detta en omtalad person eller vad?
Låter som om allting var väldigt vagt i det som sades enligt din beskrivning.
Har personen utgett sig för att ge en privat sittning som medium & inte förmedlat en andekontakt så kräv pengarna åter!
Nu har jag inte själv varit till något medium förutom på en medial demostration. men meddelanden kan ju ibland vara kryptiska och faller först på plats senare.
Det du fick av denna Dam var en Medial Rådgivning med Tarotkort. En medial privat sittning/konsultation är då ett Medium tar kontakt med andevärlden,så om det var det du hade bokat dig för så förstår jag att du blev besviken.
usch vad trist för dej winterdiaries, så ska det ju inte gå till.
Tarotläggare med mediala inslag är INTE samma sak som att anlita ett Medium….jag blir fortfarande irriterad när skillnaden inte beskrivs tillräckligt för den som är sökare..
Ett MEDIUM är en person som har kontakt med Andevärlden och kan förmedla någon form av bevis att det är så….budskap och undervisning som är till gang för den som söker i det här fallet du.
En MEDIAL person kan t.ex lägga kort, ge råd och vägledning med pendel osv. men andevärlden är sannorlikt INTE inblandad…
Ett MEDIUM använder sig ibland av både ock MEN bör tydligt tala om det och förklara SKILLNADEN för sökaren
ETT MEDIUM ALLTID MEDIALT MEN EN MEDIAL PERSON ÄR INTE ALLTID ETT MEDIUM.
Så ett gott råd till er därute, fråga ordentligt först den du bokar tid hos, vad han/hon gör för sorts arbete. Kräv att få spela in det som sägs på band…får du inte det så skulle jag personligen inte gå till en sådan person (vad vill de dölja?).
Ge inte upp winterdiaries, det finns många bra medium och mediala personer därute….
Ha det gott