Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 304 ggr
sven-g
0

Händer

Om man ser händer, och detta är vid ett flertal ggr, samma händer. Jag kan idag nästan till hundra % säga vems det är.                           Vad betyder detta. Vore mycket tacksam för ett svar

sven-g
0

Jag ger väl mera information. Händerna i fråga tillhör ett känt medium. Dessa händer har funnits där, vid kontakt med andra sidan. Till saken hör att jag aldrig träffat personen i fråga, därför mycket fundersam, vad detta kan betyda. Försökt själv att fråga ande värden, vad detta betyder, men fått sådana svar så jag ej fått någon klarhet

[Hellas]
0

Det är jättesvårt att tolka, händer kan ju handla om otroligt mycket beroende på hur de visar sig.
Vi "pratar" ju med händerna vilket gör att en hand i en dröm både kan signalera glädje, sorg eller annat intressant i livet.

Den här personen, hur ser du på den personligheten, även om du inte träffat denne har du säkert en inre föreställning.

Vad känner du själv när du ser händerna, i regel vet man alltid själv innebörden.
Jag läser aldrig symbolik böcker eller väldigt sällan eftersom man ändå måste se till vad budskapet står för en själv. Möjligen kan man för att frigöra sina egna tankar titta lite på betydelser.

För att tokka en dröm måste man se till helheten inkl. detaljer, man kan inte bara se till händer som är kopplade till en person.
Vad jag försöker säga är:
Ge mig mer så kan jag se om jag får något till mig från någon "hjälpande" hand till mig, det brukar lossa lite med fler detaljer *ler*

sven-g
0

Dom kommer inne från mig, så jag blir 4 armad, jag kom inte på vems händer det var, förrän i går.

[Hellas]
0

OK, nu vet jag nog lite för mycket om dig sedan tidigare men detta får jag till mig, känn efter hur det känns, släng bort det om jag är fel ute. 

Jag tror att Du har en inre önskan att komma ut, att agera enligt ditt rätta jag. Du har dina "vanliga" händer i det dagliga livet men det finns även en annan del i dig som vill komma ut men som idag är undantryckta.
De händer som pressar sig ut är din andliga, mediala del som du idag inte bejakar.
Du vägrar den delen tillträde till hela din bostad, bostaden är din kropp.
Tänk dig själv att din själ har valt din nuvarande bostad men det visar sig att bara delar av din själ är välkommen till alla kroppsdelar, i detta fall händerna.
Jag skulle kunna skriva en hel uppsatts om detta men jag tror att Du vet exakt vad jag menar *Ler*.

sven-g
0

I sådana fall är det kvinnan i mig som vill ut. För i mig finns både en stark man+ en lika stark kvinna. Men du kan ha rätt pga att jag är feg. Dessa händer har hjälp mig i andliga kontakter.

[Hellas]
0

#5 Det handlar aldrig om feghet utan vi alla måste mogna och växa innan vi kan komma ut.
Sedan tror jag att alla människor på ett eller annat sätt har olika ansikten i olika situationer.
Men jag tror att Du kan vara i en fas då du eventuellt är på väg att vara mogen till att träda fram lite mer.
Man behöver ju inte basunera ut saker men kanske mer acceptera det man är.
Jag själv har undantryckt väldigt mycket av mig själv under många år men jag kom en dag till en vändpunkt där jag bestämde mig för att släppa fram hela mig.
Det innebar förstås inte att jag skrev i pannan att jag tror på spöken.