Suddigt..
Väldigt ofta i samband med övernaturligt och spöken, förlorar jag synen. jag blir inte blind, utan min syn blir bara extremt ansträngd.
Det här händer alltid när jag sitter tillsammans med några släktingar och de kommer upp en bortgången person på tal. Ibland kan det också kännas som jag kliver in i en dimma!
Jag undrar om det här är vanligt när man känner av spöken?
Att man blir lite yr och får svårt att se klart.
kan nämnas att jag inte har några som hellst ögonproblem..

Känner igen lite av det du säger. Under en period för några år sedan fick jag väldigt mycket kontakt, så gott som dagligen i form av andar och bla. hundar som bara sedan försvann mitt framför ögonen på mig. En dag satt jag på jobbet i fikarummet och läste dagens tidning när jag plötsligt tappade en del av synen!
Plötsligt försvann halva sidan av bokstäverna i tidningssidan! Jag blev livrädd och rusade ut på gatan för att få luft. Människorna som rörde sig ute på gatan hade bra halva kroppar! Jag såg dem alltså bara till strax under midjan!
Åkte in till sjukhuset och undersökte ögonen, men de kunde inte se något konstigt alls med mina ögon. Jag fick tillbaka synen helt efter några timmar!
Efter detta avtog aktiviteterna märkbart. Och efter denna händelse har jag nästan inte sett något övernaturligt över huvud taget. Kan bara skymta något i ögonvrån i bland, och lite andra lustiga fenomen någon gång ibland!
det du säger att du förlorat synen på ena ögat bara har jag också varit med om. jag gick i sjundeklass och satt på lektion, när jag sedan räckte upp min högra hand för att säga något såg jag den inte! handen, armen! den var borta! jag såg bakrunden i rummet, men just min arm och hand var putsveck! förskräck tittade jag dit med det andra ögat också, och självklart hade jag min arm kvar, och handen i luften. men med det andra ögat var den borta igen. Detta höll i sig i två timmar, efter det gick jag till skolsystern, som påstod att jag bara hade en migränvarning. jag tycker det var lite konstigt eftersom mina igränvarningar oftast bara är en och annan liten ljus prick här och där, inte att mina kroppsdelar försvinner mystiskt!
I vilket fall som hellst återfick jag synen helt på ögat igen samma dag, och det har inte hänt igen.
Nu är det bara detta med suddigt som jag skrev här uppe.
Väldigt konstigt!