Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettupplevelser
Läst 565 ggr
[[Theridion]]
0

slumpen??

jag vet att detta kanske låter lite fånigt men jag låg och halv sov efter att jag och mitt ineboende haft en egen liten "renings ritual" och så kännde jag det där jäkla nikotin begäret komma smygandes.
Jag visste att ciggen va slut men ja tänkte intensivt på hur jag skulle kunna få tag på en enda cigg.
Nu kommer det underliga helt plötsligt hör jag en röst som säger till mig att gå och kolla på ett specielt ställe. nämligen bakom en av kattlådorna..
Och tro det eller ej det låg en cigg där..

Det är sant och jag vet att det låter barnsligt.
nån som kan förklara vad de va som hände????

väldigt tacksam för svar

// en väldigt förvirrad T

[[Theridion]]
0

ingen som vet??

BranDuir
0

självklart var det någon i din närhet, guide eller annat väsen som visade dig att den var där…

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

[[Theridion]]
0

då kommer enu en fråga.
hur ska jag göra för att kontakta den igen?? :)

BranDuir
0

det kommer nog av sig själv när det faller sig! men det skadar ju aldrig att tacka…så där bara rakt ut i rummet…är övertygad o att det blir uppskattat och kanske rent av underlättare framtida kontakter

bjarvamor
0

Hhhaa! Det var kul tycker jag! Visste inte att andar var så snälla mot oss rökare? Flört

BranDuir
0

kan ju berätta en lite rolig episod som hände mig och min bror en regning morgon utanför Vollsjö i skåne….vi var på väg till en hästhandlare…ingen av oss hade cigg…och jag kastar jösses tänk om vi hade haft en god ande med oss nu så hade vi kunnat önska oss cigaretter….hundra meter längre fram tvärnitar brorsan….i vägrenen ligger en hel ask prince ..bara en eller två cigg tagna ur paketen….och den var torr…så visst gillar de oss rökare…*S*

Helleh
0

Hehe, för mig har det bara "lånats" ett paket cigg.. >Fick tillbaka det efter riktigt abstinesutbrott & skäll, både på dotra & hennes kompis som gömt paketet först & sen på ev "besökare" hos mig.. Vips låg paketet väl synligt, där jag letat flera ggr…

Jag tror att nån ville att jag skulle sluta röka ^^

[[Theridion]]
0

#6 de va jue bra :)
kanske ska gå ut och önska mig en ny tv.. kanske dyker upp på vägkanten ^^ hihi

wolfie
0

Måste bara få berätta om en episod jag med,det här var före jul nån gång,jag skulle till jobbet,la ner ett extra cigpaket i väskan,stack till jobbet,sen när jag packat upp lunchen så såg jag att jag inte hade det extra paketet med mig,tömde hela väskan,inget extra paket!?

Nåväl jag får väl snålröka då,jobbar ju dygn dessutom..Väl hemma dagen efter så packar jag ur väskan..vipps så ligger det extra paketet där??uppenbarligen någon som ej vill jag ska röka!hehe