Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: offtopic
Läst 219 ggr
[TotemoOmoshiroi]
0

OT: Ut med det bara!!

Idag öppnade jag verkligen upp mig själv för en person.
Vi hade en lång disskution om mina inre tankar, känslor, oroligheter och hemligheter, och jag berättade saker för denne som jag inte sagt till någon förut. Det blev skratt blandat med tårar. Glädje blandat med sorg. Men efter att ha verkligen vräkt ur mig min innersta hemlighet inför den här personen, känns det som någon lyft 20 kilo som legat pressat i mitt bröst! det var en underbar känsla att fått prata om det här som jag hålligt hemligt så länge. Jag och min vän är nu närmare varandra än vi någonsin varit!

Så nu säger jag till er alla, håll inte era känslor, bekymmer och hemligheter inombords! dela med det till någon, vem som hellst! en vän, en familjemedlem, en främling!  Att få prata ut om det är den bästa formen av healing ens hjärta kan få! Jag garanterar att ni känner er så mycket bättre efteråt. Skrattande

Massor med glädjekramar! // T.O

april4
0

Vad gör man då om allting bara låser sig? Spelar ingen roll om det en främling, släkt eller bekant. Har mycket inombords som skulle behöva komma ut, men det går bara inte. Håller med dig om att man skulle nog må mycket bättre.Gråter

Bybo
0

Jättebra Totemo!! :-)

#1 Skriva Dagbok eller liknande kanske??

Tatsu
0

Äntligen Totemo..

Kram mamma

Tiia
0

Vissa saker kan man inte bara berätta,det gör för ont….istället gömmer man det i sitt hjärta för att någon gång explodera

cattigirl
0

när man inte har någon att berätta för så kan man skriva ner det på papper. det gjorde jag mycke förut känndes bra. jag sparade mina papper men det behöver man inte göra, har hört endel som eldat upp dom efter ett tag.

[TotemoOmoshiroi]
0

# 4 det är precis det jag menar. det är dom sakerna man ska släppa ut. det som man verkligen, verkligen inte vill berätta för någon! det känns jättebra efteråt. Skrattande

Elisabeth-J
0

Härligt Totemo!!! Det är viktigt att inte hålla en massa saker inom sig, man behöver någon som man kan bertta allt för, någon man känner tillit till.

Kram!!!

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

[trumman]
0

Precis! Gå inte och bär runt på en famnfull av skit hela livet! Släpp det till backen så det kan bli näring åt det man vill ska växa istället!

Bra lärdom du fått TO!

Gambatte kudasai!

[TotemoOmoshiroi]
0

# 8 Domo Arigatou gosaimasu, Trumman-san. Skrattande

[trumman]
0

Doo itashimashite nii-chan.