Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: andlighet
Läst 2602 ggr
BranDuir
0

ökande energier...

den senaste tiden har jag och andra med mig känt en väldig ökning av energierna omkring oss, både andligt och rent kraftmässigt.

Läste idag ett budskap från andevärlden som väl överensstämde med vad vi känt…en ökad öppenhet och en väldig ökning av medvetenheten bland våra medmäniskor, precis som vore det lättare att kommunicera med andarna och föra det vidare till dem det berör….och definitivt en ökad kärleksnivå i samhället, något som bland annat märks genom ökad aggressivitet hos dem som är oförmögna att ta emot….

är det fler än vi som känner så? eller har andra erfarenheter?

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

mariaef
0

Ökad öppenhet och medvetenhet-absolut. Ska klura vidare på den frågan en stund.

CatarinaJ
0

Kanske är det så att fler o fler "öppnar" upp sig. ? Dessutom har inte kyrkan den totala makten på andligheten …. Vi kan oxå se fler o fler program på tv….

Elisabeth-J
0

Ja BranDuir, det ligger i energierna nu och märks väldigt tydligt så visst vibrerar energierna starkt i luften :)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Eleri-Twinkle
0

Jag pratade just med BranDuir om att jag fått till mig en färg den senaste tiden. Hur jag får en inre bild av mig själv som skapad i bärnstens/guld-aktigt skimmer. På ngt sätt känns det pånyttväckt o förekommer även när jag vill ge healing*ler* Håller med om att det känns som att ngt är i "görningen"*ler*

Inanna
0

Tja. Vet inte varför, men själv borde jag ha anledning att misströsta (pga svårigheter på jobbet), men känner mig istället i det närmaste upprymd!

Vilket är lite skumt. Men härligt!

Tänker dock själv att jag blir upplivad av förändringar, när den värsta rädslan släppt greppet.

Men det kanske inte är hela sanningen, kanske snappar jag upp något av de energier som flera här talar om?

skruttan31
0

mmm,,  mycket händer just nu,, mycket,, mer än jag kunnat ana,, fattar inget ännu,, men återkommer när jag själv blivit klok på mig själv,,

BjornI
0

Jag hoppas att de positiva energierna tar över oss nu. Men vågar vi tacka Moderaterna för det? Skrattande

Jag vill inte göra Er besvikna, men ta tv-program med en nypa salt. Sen jag hörde att "Robinson", tävlingarna där i det programmet mellan lagen, inte var direkt inspelade, utan var eftermanipulerade för att man skulle kunna få Bra bilder så… När dom stackarna låg där och slet för sitt lag (trodde man) så var det redan uppgjort vilket lag som hade vunnit. Inte uppgjort genom lottning eller något sådant, utan dom hade verkligen tävlat och fått fram ett vinnande lag. Men inte med Kamerorna på.

Men de riktiga scenerna som vi fick se var inspelade efteråt för att allt skulle se "fint" ut i tv. Skådespeleri? mm Lite! 

Robinsons ansvarige producent fick frågan "Tycker Du inte att Ni Lurar Tv-Tittarna Med Att Göra Så"?

Svar: "Det Är Tv!!"

tommytoe
0

Härligt om folk känner så! Men det är kanske ni som är mer mottagliga för det än vi som är mer 'materialistiska'.

För egen del har jag känt en förvandling sen jag blev medlem här. Glädjen, det positiva att möta alla underbara människor här. 'Underbara' är stora ord, men visst är det så!

Det positiva kan spridas som ringar på vattnet. För en tid sedan hörde jag att det andliga medvetandet skulle öka. Om det inte redan börjat så kanske det är på gång.

Lionadh
0

Jo jag har märkt de starka energierna ända sen förra fullmånen. Hade smällhuvudvärk före helgen men på lördag lyfte energin och det kändes fritt och lugnt!

En skön känsla när den faller på plats…

Light and joy and peace abide in me. Lesson 93 ACIM

BranDuir
0

Förstår ju iofs inte vad politik och tv har med andlighet att göra….tror ju knappast att varken något parti eller nån tv-producent kan höja energinivån i atmosfären….*S*

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Natteb
0

Väldigt stora förändringar sker.
Har upptäckt att människor runt omkring mig har blivit mer öppna när det gäller det andliga. Antingen att de finner förmågor hos sig själv, öppnar upp, eller är positivt inställda till vad som rör det andliga. Jag tror att det är så att Kyrkan har släppt det stösta greppet, folk börjar vidga vyerna i sitt seende, söker, börjar upptäcka något mer. Folk pratar mer öppet idag om vad som sker, får svar på frågor och får en större förståelse.

Det känns bra!

mimmizenobia
0

Ja ,det kommer mig osökt att tänka på att vi bara har 4år kvar till år 2012.Stora förändringar har förutspåtts avTex(Maja-kalenderns upphörande)Inka Hopi.Nostradamus profetior och EdgarCayce.Frekvenserna kommer att höjas på jorden och det har redan startat.Våra sinnen kommer att öppnas upp och vi blir mer mediala.Nya energier kommer i i våra fält. En spännande tid!……….

Celia
0

Jag har tack och lov inte stött på några aggressiva människor än, inte någon som verkar ha fått kärlek i alla fall :)

Tycker att det här med ökad energi och aktivitet har pågått sedan november och bara blivit starkare och starkare för varje dag. På julseansen snackade ett medium om att det skulle nå sin kulmen i mitten av februari, om jag inte missminner mig.

Lycka till alla som utvecklas :)

Kram, Cecilia