Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: dagensrosdagenskram
Läst 523 ggr
Eleri-Twinkle
0

Kvällens SOLROS

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

går till min gamle vän BranDuir igen!!! Tänk vad du hjälper mig att utvecklas andligt!!! Jag är djupt tacksam!!!!

Tack för alla samtal, alla visa ord, alla skratt och för de som komma skall:-)

Kram på dig vännen

BranDuir
0

Tack vän….den återgäldas med en stor bukett blommande indiankrasse….av blandade färger….*S*

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Eleri-Twinkle
0

Tar tacksamt emot*leeer*

CatarinaJ
0

Det var fina o vackra ord!!! Från er båda! Sånt behövs för alla som vill o kan utvecklas.

Eleri-Twinkle
0

#3 sannerligen! Brannor hjälper mig dagligen och har blivit en fin vän. Jag är mycket stolt över att få ta del av hans visdom och tankar:-)

BranDuir
0

så ja lugn och fin nu….det är inte visdom …det är ålderskrämpor…*S*

Eleri-Twinkle
0

*skrattar* Nu är du bara blygsam*ler*

CatarinaJ
0

Underbart för dig! Kloka människor får vi inte nog av!!! Men det är oxå viktigt att hitta våra egna tankar, inte bara att vi lever genom andra!

Ingen anklagelse alls!! Oskyldig Ibland måste vi bara ha "fart" på våra egna tankar, eller hur?!

Eleri-Twinkle
0

7#Jag håller med dig precis och hur du menar:-) Vi behöver kombinationen:-)

CatarinaJ
0

Ja, för ibland fastnar man i sina egna tankar o funderingar! Och hur sunt är det i längden?Förvånad Att kunna ta intryck från andra människor är väl verkligen en konst i att kunna utvecklas och förändras?

Eleri-Twinkle
0

Ja, åter igen kan jag bara hålla med. Det är mycket tack vare mötet med andra som jag lärt mig mer om mig själv:-) Fått inspiration och pepp…så vänner är ovärderliga*ler*

CatarinaJ
0

SkrattandeKan bara hålla med dig! Kanske vi kan var inspiratörer någon gång till någon! Att vända licken inåt, att våga se sig själv!

Eleri-Twinkle
0

#11 Vet du…det betvivlar jag inte en sekund*ler*

BranDuir
0

Tackar mjukast fö rde vänliga orden….det värmer…*S*

Eleri-Twinkle
0

BRA!!! För du är en jättefin själ Brannor:-D