Inbillar jag mig
Jag satt här i lugn och ro med en meditationskiva jag fått av en här på ÖN. NÄr jag satt och gjorde en av övningarna där såg jag som en skuggfigur i det som kallas tredje ögat (tror jag) Som en människa på långt håll. Har jag mycket stor och riklig fantasi?. Sen blev det inget mer.
Var rädda om varandra

Nej, du har inte livlig fantasi på det viset du tror! Du såg självklart en syn som inte var inbillning. Har själv upplevt många märkliga saker under Meditation, och du är på rätt spår! 
"Om du ser det, känner det, och upplever det - hur kan du då säga att du fantsierar!!??"
-Shaman av okänt ursprung
Vad Ni är kloka. Ni förstår, jag ha inte blivit så van än
. Får väl börja lita på vad jag själv ser. Tack för att Ni svarade
Var rädda om varandra

Lita på det du ser 

Bravo Signemo! Blev du rädd? Kände du om det var en man eller kvinna?
Jag har haft en upplevelse när jag lyssnade på en med.skiva och då blev jag så jäkla rädd så jag "ramlade" ur allt!

#4. Ja, jag skall försöka lita på vad jag ser
. Annars frågar jag er om jag ser vad jag tror jag ser
#5 Nej, jag blev inte rädd, bara så förvånad. Och nyfiken som jag är hade det varit spännande om jag sett tydligare och nämrae. Jag för väl öva. Är väldigt bra på att flumma hur och börja tänka på annat. Förstår att jag behöver öööövvvvvvvaaaaa.
Om det nu är meningen att jag skall se förståss.
Var rädda om varandra

Härligt signemo
Öva på och lita på allt du upplever! Det är svårt många gånger men övning och åter övning ökar tilliten.
Kram!!!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Tack snälla Ni för all uppmuntran. Kram och godnatt
Var rädda om varandra