God Morgon!
Bara 55 dagar kvar till sommartid. Det är inte mycket när man är i min ålder och tiden rinner iväg och man tycker att man inte har tid kvar till allt man vill göra. Det känns härligt efter en så konstig vinter med -15 på nätterna och takdropp under dagen. Backen är alltid en isbana. Men i alla fall, ännu en underbar dag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
God morgon, där ute gryr en fin klar februari dag med en grad plus, hoppas det ska bli mer. Vi behöver all sol som vi kan få efter alla dessa dystra månader.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Gomorron! Idag är jag äntligen bättre från förkylningen, men inatt har vi haft -28 och nu är det "bara" -18 ute
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Morning"…här är det 0-gradigt i vanlig ordning :-/ Jag vill ha lite kyla…Men vi har iaf lite snö för en gång skull!! :-)

Godmorgon.. här är det -0,8 grader.Lite snö men men solen skinner för fullt.En underbar morgon.

Godmorgon! Lite kallt idag, fick skrapa rutorna på bilen när jag var ute en sväng på morgonen.

Morron! Här är det -7 och det har snöat inatt.

God morgon,
Ha en bra dag alla
SEV 
Goooooooooood morgon alla godingar:-)
Jag har precis kommit hem efter att ha lämnat sonen på dagis och därefter en långpromenad. Underbart och kallt väder:-) Nu är kinderna och nästippen röda och trots min förkylning så fick jag en riktig energiboost!!!:-)
Kram på er

jaha här är det 3+..sitter ute på balkongen dricker kaffe o äter bulle..sen blir det att fortsätta städa..nu är takfläkten uppe… nya sovrumsmattor o nya sängkläder..ny dammat o klart i sovrummet..ha en skön eftermiddag