Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettermässorstorseansevenemangträffar
Läst 4092 ggr
Elisabeth-J
0

ÖN-Kryssning

Vad säger ni om att vi från Övernaturligt iFokus åker på en kryssning tillsammans i vår? Jag tycker att det skulle vara tt trevligt sätt att träffas på och ha kul tillsammans :)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Pia-F
0

Jaaa, vad häftigt….Skrattande men jag måste rådfråga bankkontot först då…..Fundersam

Bybo
0

Låter klart kul :-)

Celia
0

Glad Som vanligt alltid öppen för något nytt om det går att fixa djurvakt. Skulle kunna ta med en jättetrevlig väninna också, hon var med på kursen och är lika knäpp och troende som oss andra Flört

Brokenfether
0

Låter jätte trevligt,men får fråga VAR skulle den kryssningen gå?

Morsan1
0

Jag är självfallet med! Trots att jag inte gillar båtar. Går turen till Åland/ FInland?

Zariah
0

Det var en bra idé Elisabeth. Glad Det skulle vara roligt att vara med på det och att få träffas och ha skoj tillsammans. :-)

KalleN
0

japp *ler glatt*

Elisabeth-J
0

Det roligaste vor ju om det går att ordna en kryssning som pågår i 2 dygn för 1 dygn tycker jag är för kort tid :)

Elisabeth 

Thinka
0

Jätte roligt!

melia
0

å huuuu måste ni lägga träffen på en båt!! Skrikandes jag är livrädd för båtar å flyg! sätter inte min fot på nåt liknande! jag har inte tid att drunkna!! Skrikandes *surar lite* Kyss 

fast å andra sidan, är det en massa medium med på båten så borde den ju va säker Fundersam inte kliver väl ni på nåt ni "ser" kommer sjunka Cool

melia
0

kan vi kanske ta en båt som ligger i hamn i två dygn Oskyldig

catha
0

Låter jättetrevlig tycker jag… men varifrån??? …

/catha

Pia-F
0

#8 Vaddå…blir det inte Västindien…eller nåt sånt….Cool

*skojar*

Brokenfether
0

#13 Varför inte här nerifrån…Sverige-Danmark…20 minuter dit och 20 minuter hem….lagom färd att våndas på för alla som mår illa…Skrattande

Elisabeth-J
0

De blir från Stockholm så blir det halva vägen var för oss som bor långt ifrån :)

Elisabeth 

Brokenfether
0

#15 Förstod det,kunde bara inte låta bli…Fot i munnnen

SEViking
0

Låter skitkul.

Tallinn har väl spökiga kyrkor i sin Gamla Stan. Å de e väl en 48-timmars.

#10 Det blir nog svårt att åka på kryssning utan att hamna på en båt?

SEV Cool

Skogskraft
0

Helkul ju, & SEV sa det: Tallin 48 timmar?

Fyllebåtarna till Åland/Finland tröttnade jag på för typ 20 år sen.

Elisabeth-J
0

Håller med angående Tallin :)

Elisabeth 

[Hellas]
0

Låter verkligen jätteroligt, självklart kommer tidpunkt och pris spela roll men intresse från min sida finns absolut. Jag ser oss framför mig gå på båten med vita skyltar på magen där våra "Nicknames står" Cool
Hahaha, kanske man ska välja en färskare bild frammåt våren innan resan eller hur var det, insidan räknas ju mest.Eller kanske vi ska skippa skyltarna och jobba med vår intuition istället, kul grej skulle det vara……"fniss" jag kan ju vara "SEV" ju eller kanske inte ju…….

Pax för fönsterhytt!

Tiia
0

Jag och gubben kanske följer med,han är också medlem här

har jag inte slutat röka tills dess då blir det nog några limpor cig med hem ocksåFlört

Brokenfether
0

Den här Tallin resan startar oxå från Sthlm då? Fundersam

Elisabeth-J
0

#22 Ja den går från Stockholm.

Elisabeth 

_sussie_
0

Jag e me! Fast det måste vara sommar o varmt i vattnet Hemlis är vi tillräckligt många så kostar biljetten skit o ingenting (fast då inte i semestertider förståss..) Kraam alla därute

//Sussie

auraman
0

låter som om man vill hänga på ju  :)   en hel drös med  andligt troaende  hehe.  vem står för underhållningen då?

Carina.S
0

Ja vad kul!!! Kyss

maiya
0

Vore jättekul.Glad

Pirone
0

det där lät skojigt… fast det är kanske en tjejgrej? eller finns det andra pågar här åsså?

Pirone
0

men där var en iaf… alldeles ovanför… auramannen… :)

Skogskraft
0

Sist jag kollade var jag snubbe åxå…

dilba
0

men skogis …kanske bäst att kolla igen!!!

Skogskraft
0

*kollar*

Jodå, den hänger där fortfarande.

junetta
0

Jag hänger absolut med, bara plånboken tillåter det så.

Pirone
0

haha… här dyker det upp skogstroll osså…

TantAlma
0

Tallin låter roligare en till Finland, så om plånboken tillåter så ska jag överväga det.

RexPect
0

Ja, vad rooligt!

Vill bara säga att ALLA Åland/Finlandsbåtar inte är fyllebåtar,  mer än Tallinbåtarna. ….men Tallin är ju fantastiskt…..Det finns ju en pyttebåt som heter Ånedinlinjen som inte har röj alls, tom mer åt pensionärshållet, men den är fin och trevlig och jättebillig, från 100 kr och smörgåsbordingår i priset. OM avsikten är att träffa forumvänner och inte öva discomoves…www.anedinlinjen.com

Men hur som, hoppas det blir ett datum när jag kan!

TantAlma
0

Det lät bra. Det priset var ju inte mycket att tjafsa om. Så man får hoppas att det blir ett bra datum.

Celia
0

anedinlinjen blir enkelt "anden i linjen" *haha* Skrattande

dilba
0

hahahhaha…fyndigt celia

KalleN
0

gud vad fint ja jag ska åka bra sova bra,egen dush jag skulle boka sviten  så vem vill dela lyx svit med mej i såfall

http://www.harley-davidson.se//userFiles/155/2/20638/hytt_415_liggande.jpg

i den hytten vill jag bo i då

eller denna http://www.harley-davidson.se//userFiles/155/2/20638/hytt_91_liggande.jpg

god frukost ,, ägg  nybakat bröd mmmmmm

Skogskraft
0

Well, Ånedinlinjen låter mera som ett pris jag gillar, vad säger E om saken, tro? Cool

Dolleminas
0

Jag hänger gärna på bara min plånbok tycker detsamma (självklart kan vi väl samåka "ner" till Sthlm om det skulle behövas…)

Elisabeth-J
0

#41 Vi kan ju kolla upp båda alternativen och se var priserna hamnar :)

Elisabeth 

[Hellas]
0

Hej å hå vad många nya namn som helt plötsligt vaknade ur sin törnrosasömn :-). Eller så är det kanske jag själv som vaknar upp ur sömnen och då har jag ett svepskäl….
Jag börjar bli glömsk (det är bra att köra med den faktiskt)

Antingen är det jag som inte hängt med i svängarna och känner igen alla Nicknames eller så är det så att några vaknade till liv när det blev tal om en sjöresa KUL tycker jag!.

/Hellas

MOTHERS_LOVE
0

Jag antar att bara dom som har  pass  kan följa med på resan.(o att skaffa sig ett Pass är inte billigt)

drutten53
0

hänger med om plånboken säger ja….pass behövs inte till Åland…men vet ej om det behövs till Tallin…pass kostar 400 kr..kort tar dom på stationen( ingår)..hoppas galdra oxå orkar o kan följa med..kram

kerstinw46
0

Ja tycker det låter kul.Man kan ju åka i vår då det slutat blåsa så är det ingen fara.Jag har varit på alla st'llen Åland finland tallin allt är okej.Som sagt jag o bybon kan ju göra sällskap + någon mer ifrån den här trakten

RexPect
0

Pass behövs till Tallin från och med mars i år. Visste inte detta, och bokade Tallinresa i sommar. Fick åka som en vettvilling och köpa ett ENGÅNGSPASS på Arlanda för 1000:- (hela den tänkta reskassan..) Sen var det ett rosa prinsesspass, men vad hjälpte det….

Men som sagt, jag föreslog bara, Elisabeth, Pma mej om du vill ha min hjälp rent praktiskt, jag ser ju båtarna från mitt fönster..annars blir jag kanske en kock för mkt i soppan!

kath
0

Vad roligt det låter! Skall verkligen försöka att haka på om ekonomin tillåter :)

auraman
0

verkar lite som om det inte bara är min eko  som vill annat än att ha kul. vi får väl räkna ut fråpn nordligaste medlem till sydligaste vart mittpunkten är  sen tar vi närmaste resturang och går in och äter fisk i värsta fall då :)

Pia-F
0

#50 *ASG*

BranDuir
0

JAjamensan!

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Brokenfether
0

#50 Bra förslag…anmäler mig direkt.Cool

SEViking
0

Det blir ju dyrt för dig, du bor väl  skåne, å migveterligen finns det j folk från kiruna här.

Så det bli Torpshammar, sveriges mittpunkt enligt folk

SEV Cool

Carina.S
0

# 54 SEV..kan  inte du åka runt med din husbuss och hämta opp folk lite här och där till träffen…???? Hemlis

Brokenfether
0

#54 Ja,jag bor i nv skåne och det känns ju som att hur jag än gör så blir det en lång resa ändå.Sthl 60 mil tex…Ledsen

SEViking
0

#55 Den e nog för liten

SEV Ledsen

Brokenfether
0

Ärligt talat så är jag mer intresserad av en mindre sammankomst och på närmare håll. Var man än lägger träffen så är det många som får lång väg,så om man kunde indela det hela till ev 3 mindre träffar och placera ut dom i mitten på varje tredjedel av vårt långa land.Dom som känner för att köra/åka långt är ju välkomna på alla om så skulle vara. Trist att just dom jag har fastnat för ska bo så långt uppåt. Kryssningen hoppar jag över,funkar dåligt för mig.Gråter

Kinna1
0

Jag vill också följa med, det låter ju jätte trevligt, om jag får för er och mannen förstås Skrattande

BranDuir
0

Samåkning från Älmhult…jag har plats till fyra……och gott om parkeringsplats för era bilar…:-)

Carina.S
0

# 58..men broken..vore ju kul att få träffa er nerifrån södern också..Synd att det ska vara såna avstånd!! Hoppas det går att ordna, för DIG skulle jag gärna vilja träffa bland många andra här förstås…Skrattande

Brokenfether
0

#61 Meeeeeen…e du go eller…Kyss DIG hade jag VERKLIGEN oxå velat träffa…Skrattande bland många fler….haha…knappt lönt att sminka sig,för det hade hamnat på kinderna i ditt sällskap…Flört

Carina.S
0

# 62 Ja du ,,,tur att man inte sminkar sig, för tårar har jag alldles för lätt till..Förvånad Tänk vad vi ska slänga käft med varann ifall vi ses  Räcka ut tungan  Jag vet i a f vad jag ska ge dig ifall jag får den äran att träffa dig irl!!! Det har jag redan planerat…Vänta och se…fniss fniss..( är ingen stötdämpare i a f  kan jag tala om..hi-hi   )  Flört Hemlis

Brokenfether
0

#63 ASG…sluta på direkten!!! Tänk på att jag är sjuk…Flört

Carina.S
0

# 64 Opps.det visste jag inte!! Hoppas det inte är allvarligt..men humorn är väl inte "sjuk" väl… he-he…Oskyldig KRYA PÅ DIG!!! Kyss

Brokenfether
0

#65 Nu ska vi inte fördjupa oss i eländet…Fot i munnnen oroa dig inte,blir frisk snart igen…och humorn,hm…den behöver nog lite penicillin den med mellan varven…Hemlis Nu ska jag steka pannkakor…smaskens…Kram..Skrattande

Celia
0

Det blir jag och Fjädern här nere - Danmark nästa! ;)

Hyacint1
0

Jag håller med dej Broken, inte för att jag har något emot båtar, men en träff på närmare håll vore inte dumt själv bor jag i Kalmar så det är ju oxå i södra landsänden, men det vore kul att träffas på nogåt mysigt spökställe och prata och försöka att lära känna varandra…..

Celia
0

#68 - Vi kan träffas hos mig och gå ut i stallet ;)

BranDuir
0

Vi skulle ju kunna göra en  liten inofficiell ÖNSyd träff……;-)

Celia
0

#70 - Ja här finns nog en del spökslott att besöka också Glad

Vad skulle ni helst vilja göra nere i Söder?

BranDuir
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

JAg kan ju rekommendera en utesittning på Skeingeborg…..*S*..ett trevligt ställe med massor av energier….

Celia
0

Ja du får du lyfta upp mig på muren, för jag klättrar inte ;)

… och sen får det gärna vara varmt ute :)

BranDuir
0

Det bör vara varmt ute annars är det ett helsicke att ta sig dit det ligge på en ö, och man måste gå på spångar dit…men oroa dig inte det finns en öppning i muren…*S*

Brokenfether
0

#73 Haha..skulle precis fråga om vi bör ta på termostället,lovikavantarna och ryssmössa..Hemlis

Jag är helt klart med på ett spökligt äventyr i det fria…tänk på natten vid den stoooora brasans sken,när vi sitter där och skrämmer upp varann och tuggar marsmellows…Hemlis Kanske branduir kan lira hukulele,så kan vi dra en liten spöksång…Fot i munnnen sova under bar himmel…näää va mysigt..

Celia
0

Gå på spångar Förvånad Hoppas vid min Gud att ugglan tog bort min svindel på riktigt och att min balans har repat sig när det blir varmt ute igen Flört

Brokenfether
0

#76 Celia…Skrikandes det är väl inte "Fångarna på fortet" vi ska leka…Fundersam

Brokenfether
0

Shit! Missade druidens inlägg…förlåt Celia.Generad..*GS

Celia
0

#78 - :big hug:)

BranDuir
0

Orora dig inte för yrseln..hehe..de är bara 25 cm över marken…:-)…ukulele…nääää…duger det med bodhran…(trolltrumma??)

Celia
0

#80 - Trolltrumma!? Då är det kanske du som var trollmannen jag såg… Fundersam

Bybo
0

#75 !!! PRECIS rätta upplägget  om man vill uppleva en yxmördare smygandes i buskarna…enligt film…

Brokenfether
0

#79..åh…den e så gullig den gubben med sina långa armar…tack..

#80 Lyssnar gärna på din trumma,men då ska du dansa till det oxå….hoajajajaj…hoajajajaj…Cool

BranDuir
0

f-n oxå …ska jagjigga måste jag ju ha kilten på…..hehehe….

Brokenfether
0

#82 Bybo!!! Yxmördare!!!! Skrattande Gapskratt…jag säger bara VÄLKOMMEN den stolle som vill närma sig vårt läger med andligt skydd.Skrattande..Jag ska gladeligen skjuta iväg en marsmellows på den Yxmannen och sen tvinga han till att hugga mer ved till vår brasa..Cool

Brokenfether
0

#84 Jatack! Inga naken-Janne typer här inte…Cool

BranDuir
0

LOL

Brokenfether
0

Tror jag ska googla på hemsökt i skåne imorron och se om det finns någon riktigt mysig och trevlig plats vi kunde ha en träff på.

Jättespännande känns det som det ska bli…och sen så får vi ju live uppträde oxå…av druiden..Fot i munnnen  HAHAHAH…åhh,jag kan knappt vänta…hahaCool

demon_sid
0

**Skulle nog bli slag sida på skeppet då **Kyss

PS läs ej denna bild men det är min son…
Lik mamma tror jag . OM jag skulle åka med.

Ånedin linjen ????
Ngn som åkt den ???

95 % pensionärer. Träsängar Knappt öl på smörgåsbordet trångt och jvligt…Nah ni får göra som ni vill men JAG har åkt den kan jag säga….

Finns inget att göra dirket på båten…Trånga barer. Om det ens var en bar vi vär där med hela familjen med syskon och pöjkvänner…..*NAH * Ser ut som 50 talet.

MVH Fredda

RexPect
0

#89 nej det är ju ingen raj-raj båt, men tänkte att det kanske är det man vill slippa, och är man ett större sällskap så vill man ju kanske umgås å prata utan discodunk och fylla? Låt nu se vad Elisabeth har tänkt sej, det kanske är bäst att meddela färdig tid och plats då det lätt blir många kockar…

demon_sid
0

90 # Du har en poäng, men båten är ruskigt trång med , toaletten med dusch. Är en öppen toalett med ett duschand tag. Inte kul för de som åker 60 mil att komma till detta. Vet min syster bara skrek när vi skulle åka denna båt.. Jag har åkit denna och vill bara berätta. Hur den är för de som tänker resa långt och åka….

ASSÅ ärligt vi vart jätte besvikna på denna båt , som är trång och gammalmodig. Men jag skall ej med , men känner jag iaf vill komma med tips och råd för med människa är jag trots allt.

Trots jag kan spåra ut lite….Ibland …..

Elisabeth-J
0

Jag tycker ju att en Tallin-kryssning verkar trevligare och den är ju också längre, då hinner vi träffas i 48 timmar istället för 20 :)

Elisabeth 

Carina.S
0

Fast  jag måstge krypa till korset och säga att det här med och åka båt är inte min favvogrej direkt,,,Oskyldig Men kul vore det ju att få träffas..Jag vill nog helst va på torra land..Inbiten landkrabba som jag nu är i detta liv.. Fot i munnnen

Bybo
0

#93 SjörövaFabbe rå!! ;-) Jag har också haft en period, då jag ej ville åka på de stora båtarna…men det har ändrats nu…

Carina.S
0

# 94 Ja du, jag får verkligen ta och rensa ur mitt cellminne så jag kan åka båt igen…Fot i munnnen

spoken123
0

ohja jättekul, vore det vilken bra ide, tänk att åka så många med något så bra gemensamt, jättekul, klart man hänger med om ekonomin tillåter, men det går ju att spara lite varje  månad kram

Ninnurur
0

Måste det vara båt? Jag blir ju bara sjösjuk… Fundersam

RexPect
0

#92 då satsar vi på Tallin tycker jag! Det får väl ordnas fler möten, på land i luften eller i cyberspace….

auraman
0

singelmingel med tema outforskade områden ? :)

SEViking
0

Singelmingel låter kul tycker jag

SEV Cool

Thinka
0

Jag åker gärna med till Tallin!

Elisabeth-J
0

Nej det ska väl inte vara en singelmingel-resa Förvånad Alla som vill ska ju självklart få åka med oavsett om man är singel eller inte.

Elisabeth 

SEViking
0

Självklart får den som vill hänga med, ju fler dess bättre

SEV Oskyldig

auraman
0

javisst  men det kanske är många singlar på ön   ,  kanske skulle öppna en ny  tråd eller vad det heter :)

Spiriteye
0

Detta låter som en KANONGREJ!!

Ser verkligen fram emot detta!!

Håller ni oss info?

melia
0

nu har jag fått akut lust att övervinna mina rädslor och bestämde mig för att åka med :) men hmm…. så såg ja att de va till tallin o 48 timmar Hemlis va lite väl magstarkt för mig att börja med… så då får jag nog avstå ändå :( mitt när jag var så himlans modig Cool typiskt Oskyldig

korseett
0

jag hänger på om det passar med datum- ska ut och resa med en väninna antagligen i maj men går det så går det.

Tågbiljetter kan man få rätt billigt om man beställer på justnupris i god tid.

Micce11
0

Får man följa med och dricka buffetrödvin och även hitta ett par Orber?

bjarvamor
0

Låter himla kul, hoppas att jag har tid och råd när det är dags. Även fast det känns lite långt till Stockholm här från norra Skåne. Jag har också skrivit här på någon tråd tidigare om idén med att dela upp träffarna på tre ställen i vårt avlånga land!

Lantismamman
0

Jag hänger gärna med!!!Glad Tror även min man skulle vilja följa med. Får se om vi kan fixa abrnvakt bara och hundvakt. Annars får bara jag följa med.

Helleh
0

Oj, den här tråden har jag missat :(

Jag tycker det låter jättekul, men jag vet inte om jag kan följa med..  

Visserligen har nog min son slutat amma när resan nu blir av, men att få barnvakt kan bli klurigare.. & 2 dygn funkar nog inte för mig när han är så liten :(

Jag får i värsta fall avstå & följa med på nån annan kryssning, för flera lär det nog bli :)

BENNYP
0

Oj tänt var det här. Finnes det plats över ?

Elisabeth-J
0

Ingenting är bokat och klart än, vi ska planera resan efter jul och förmodligen blir den av i vår/sommar. Hoppas att så många som möjligt kan åka med :)

Elisabeth 

BranDuir
0

ja..jisses…satt och reflekterade…säg att vi blir 200 pers…alla med olika ovanliga gåvor..hehe….tänk vilken energibomb vi måste vara då…wow…Tallinn kommer att svämma över av lycka….hahaha

tommytoe
0

Sitter o funderar o letar lite om en forumträff i sommar och så ser jag detta om en kryssning! Här gäller det att börja spara pengar :). Ska själv åka på en i mitten av februari men följer gärna med på en senare i vår.

Själv önskar jag det blir bestämt i god tid så man kan planera pga jobb o annat. Tror andra tycker så också.

cloudberris
0

Vill också med Skrattande. Hoppas att det funkar för jobbet med…nu gäller det att tänka positivt här

Norah
0

Det finns säkert en del själar som gott bort till sjöss också. :)

mariaef
0

Jag blir nog inte med om det blir båttripp. Båtar och jag har aldrig gillat varann. Kan knappt åka luftmadrass utan att bli sjösjukFot i munnnen

Jane-Lyzell
0

Håller med Maria F

Blir nog inte med, Båtar och jag är inte heller överens:-) småbåtar går bra men stora……….

Sen är det en annan aspekt också - har svårt med alla olyckliga själar som åker med dessa. För mycket fylla och raggande, för min del. men önskar er en trevlig båtresa och träff!

Är gärna med (om jag kan) på en markbunden plats:-)

Vänligen Jane

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Elisabeth-J
0

Det lutar mer åt en träff på markbunden plats :)

Elisabeth 

rosmarin90
0

Hej pratades det inte om indianbyn utanför Eskilstuna? Den skulle passa perfekt för en träff.

Kryssa kan man ju såklart också göra, men då blir det väl en mindre träff och för partysugna.

Flörten singelträff kanske.

Zariah
0

#121 Eskilstuna lät bra. :-)

Jag är mer intresserad av en markbunden träff. På båtresa kanske det blir mer party och man kanske splittras och det är ju synd. Om vi möts tex i Eskilstuna eller var det nu blir, så blir träffen kanske på ett annat sätt och man kan meditera och hitta på lite trevligt. :-) Men det kanske går att ha både båtresa och markbunden träff, så det ena kanske inte behöver utesluta det andra. Så väljer man själv vad som passar en bäst. :-)

tommytoe
0

Låter bra med en markbunden träff också. Men är denna tänkt till våren då? Som jag förstått blir det i alla fall en träff till sommaren någon gång. Men visst, kunde vara kul att ses redan till våren :)

KalleN
0

ja där var jag en vecka i sommras jaaa dit kan vi åka , jag är medläm där

jag ska dit vilket fall  i år på powwowen , ååå det var underbart  på kvällaran  att sitta oh elda och sjunga  prata umgås *fniss*

Jane-Lyzell
0

Håller med Indianbyn är en bra plats:-)

Mitt i naturen - passar nog bäst naturbarn med tanke på tält, durch o toalettbesök:-)

Men jag är med på det om tiden passar min fulla almenacka!

Vänligen JaneSkrattande

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Kerstina-61
0

Jag tycker detta låter jättekul, vad det än blir! Tallinbåten har jag åkt och det var inte mycket fylla då. Det beror kanske på vilken dag i veckan man åker..Jag blir också lätt sjösjuk, men har hittat ett bra botemedel…Koka hel ingefära som ett thevatten. Det hjälper faktiskt, iallafall om det inte blåser alltför mycket.

Men markbunden träff är lika ok. Med alla goa människor här så blir det trevligt oavsett var vi är!:-)

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Cristine
0

Verkar roligt. skulle bli ännu roligar om men hann springa till tandläkaren. För plånboken alltså.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.