Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettermässorstorseansevenemangträffar
Läst 640 ggr
tommytoe
0

Forumträff 2008

Hej!

Har läst lite här på ÖN om en forumträff som var 2007 (augusti tror jag det var om jag minns rätt). Det ska bli i år också om jag förstår rätt. Ser fram emot en sådan och för egen del hoppas jag det blir i augusti i år också. Det är ju en weekend, men pga att jag jobbar helger också hoppas jag det blir bestämt i god tid så man kan planera.

Sen skulle jag bara vilja fråga om det finns lite fler  bilder från forumträffen 2007? Ni var ca 20 då.  Har bara sett en bild, men kanske någon medlem har lite fler bilder? Berätta och/eller visa här eller skicka ett pm. Tack!

Elisabeth-J
0

Planering pågår om träffen och här finns en artikel om vår tidigare träff där det finns fler bilder. Forumträffen

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

tommytoe
0

Tack Elisabeth!

chik
0

SkrattandeROLIGT

Lena.P är jag i verkliga livet.

Ina123
0

Vad roligt och vilken härlig stämning ni verkade ha haft på  träffen 2007!

Eva51
0

Vad kul det skulle va om det blev en i år med.Glad

Morsan1
0

Det måste det bli!! Vi hade skitkul!! Nu är vi ju så många nya som jag bara längtar efter att få träffa! Och naturligtvis ni gamla ruggugglor med!  Hi hi hi

KalleN
0

ja det var jätte kul , ååå jag älskade  när vi åkte runt i rondellen *skrattar * vilka härliga minnen* ååå  saknar en persion som var med  hm…

det var jätte kul jag länktar tills nästa gång

Thinka
0

#7 ja rondellen och kokande bil  vilket äventyr!

Elisabeth-J
0

#6 Morsan, vi ska väl ha en styrelseträff snart också, om en månad ungefär Glad

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Tiia
0

Skulle det bli någon båtresa i vår?

Morsan1
0

#9 SJÄLVKLART!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrattande Skrattande

MIRJAMI
0

Följer här med ett stort intresse när och var träffet blir….kanske kan komma om gubben och mormor tar hand om barnen under tiden. Det skulle var kul att få träffa er som finns här.

MIRJAMI
0

Kom tänka på en sak. Kan man inte ha träffen på ett ställe där det spökar…så kan vi vara på spökjakt ochså…….

mariaef
0

#13 Det skulle vara fantastiskt roligt. Tänk att få sova i ett riktigt spökslott/spökhus. En dröm för mig!