Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: medium
Läst 593 ggr
Aisha
0

En fråga till medium!

Jag har en fråga som jag skulle vilja veta vad ni har för erfarenheter på.

Det är hur vet man att det är minnen man får kontakt med och inte en ande när man känner av energier i ett hus?

Det var en tanka som slog mig efter att jag har sett det okända på tvn och Terry Evans sa att han fick kontakt med något som han kallade minnen. Jag är jättenyfiken på att veta hur det är.

Hur märker man skillnad på en ande och enbart minnen?

[Lady-Oona]
0

Det kan vara extremt svårt…eftersom det inte finns någon 100 säkerhet på det här…men jag själv får vissa fysiska känningar i mig, då vet jag att det är en ande närvarande, uteblir dessa känningar så är det en inspelning från förr/ett hologram som spelas upp antingen framför mina ögon eller inne i huvvet så att säga…så för mig handlar det om hur min Moder Jord kropp agerar och vilka signaler den tar upp, för andra kan det vara annorlunda…men jag tror/vet att äkta andebesök innehåller elektromagnetisk energi och den påverkar alltid våra kroppar.

Jane-Lyzell
0

Bra fråga!

Endast erfarenhet kan skilja detta åt - och tror att många uppfattade spöken i svenska hus är just minnen som plockats upp! av karnske mindre erfarna medium.

Det är vibrations skillnader "emellan" dessa. Andevärlden har en högre frekvens!

Vänligen JaneSkrattande

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Iisis
0

Spår och minnen är platsbundet, det sitter i väggar vrån och grejjer. Man känner skillnaden men jag kan inte förklara hur riktgt. Det är som att platsbundet minne är mer kompakt och stilla på ngt. vis. Döda själar rör på sig, det gör inte platsbundet minna på samma vis.

Vänligen
Isis

BranDuir
0

ja…jag är enig med er alla tre…det är hemskt svårt men det går  att känna en skillnad….jag tycker ju att en ande känns mer levande än ett gammalt platsminne….

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Iisis
0

Precis.. det känns ungefär som om klockorna hade stannat eller så.

Vänligen
Isis