Min sovrumsdörr
Jag måste skriva och fråga om det är nån som har en förklaring till detta.
Det här hände för ungefär ett halvår sedan, jag stod och pratade med mamma i vardagsrummet, jag hängde över soff stödet och vänder man sig då om och går ut ur vardagsrummet och tittar åt höger så ser man rakt in i mitt rum. Som sagt så pratade jag med mamma och jag kom inte riktigt ihåg vad vi pratade om men det var inte så viktigt, så vi pratade ett tag också vände jag mig om och skulle gå ut ur vardagsrummet men mamma hindrade mig för hon skulle säga nåt mer, så jag ställde mig där så mamma fick berätta och jag hörde inte just vad hon sa och svarade bara. När jag hade svarat gick jag ut ur vardagsrummet och tittade mot mitt rum, när jag tittade åkte min dörr upp och slog mot väggen för den stog på halvglänt. Jag ryckte ju till och började gå dit för jag tänkte min lillasyster kanske hade gått in dit, men när jag nästan var framme så kom hon ut ur mammas oh Leifs (min plast pappa) sovrum, och Leif låg på deras säng, så jag kikade in i rummet men det var ingenting där.
Jag tänkte höra om det kanske var "någon" som var på besök just då, för jag har sett andar i vårat hus tidigare. Tacksam för svar!
Det är det omöjligt att svara på då vi inte var där. Någonting var det ju men om det var korsdrag el något annat kan ingen av oss svara på tyvärr.
ok, näe….. det var inget korsdrag eller något, för ingen hade något fönster öppet eller något, för jag gick nämligen på upptäcktsfärd med det då efter :P med tanke på att jag blev brydd