Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 362 ggr
Elisabeth-J
0

Glädje & inspiration 3/2

Skriv gärna och berätta om det som har gett er glädje och/eller inspiration idag. Eller berätta om något roligt eller positivt som har hänt er under dagen Glad

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

[Vargnatt-]
0

Jag var riktigt lycklig idag ute med sambon och hunden, när jag stod och tittade på dom när dom busade i snön. Det var ett sånt där ögonblick då resten av världen bara försvann ett tag :)

BranDuir
0

Jag har alldeles precis kommit hem….efter en supertrevlig lördageftermiddag/kväll/natt på fest hos Spiriteye o Skruttan….så roligt har jag inte haft på många år!  Tusen tack vänner för detta!

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

EwaKristina
0

Ikväll börjar TV-serien:I En annan del av Köping,igen.DET gör mej riktigt glad idag..

Tiia
0

Min man hämtade kinamat…gottKyss

pyttelillatrollet
0

nr 3 vad är det för serie? har jag aldrig hört om, vilken kanal??

sven-g
0

I en annan del av Köping, i dag, vad kan man mer begära.Glad

Elisabeth-J
0

Dagen startade med glädje, vaknade av att solen sken in i rummet :) efter det så städades det en del här på forumet vilket känns mer luftigt och skapar mer inspiration och glädje :)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

SusanneStromstedt
0

Vi har varit strömlösa sen kl.7 i morse.När strömmen kom tillbaka skrek vi av glädje =)

EwaKristina
0

#5 Det sänds på TV4 och startar 20.30.Det handlar om ett gruppboende i Köping,där Linda,Mats,Tobbe och Micke tar svenska folket in i deras liv.Så mycket glädje,kärlek, värme och skratt.Man lär sej ofantligt mycket,om livet, av dessa underbara personer.

pyttelillatrollet
0

Ok tack får se om jag är hemma då!

sven-g
0

#9 Linda är ju så Mmmmmmmmmmmm

Gonken
0

I dag simmade min son ca 15 meter på djupt vatten. Utan dynor. Då blev jag glad för han kunde knappt simma alls innan. Mitt modershjärta svällde i bröstet.

kerstinw46
0

Varit på ridtur i snöväder HÄRLIGT

Manni
0

Jag har varit på kalas hos min lillasyster och fikat gott och träffat tjocka släkten. Har diskuterat ett bokprojekt jag har på gång med hennes svärfar också!

Spiriteye
0

Här har d varit en trött dag idag av förståliga själ… Jag å skruttan å Branduir plus några till hade en sån kanontrevlig födelsedagsfest för Skruttan igår med krogsväng å allt.. (singstar bla å barnduir kan faktiskt sjunga).. Sååå kul att få träffa en själsbroder som man har fått lära känna genom ÖN… Tack för en kanonkväll vännen!!! Å på återseende.

Kramar Från Skruttan å SpiritEye.