Glädje & inspiration 3/2
Skriv gärna och berätta om det som har gett er glädje och/eller inspiration idag. Eller berätta om något roligt eller positivt som har hänt er under dagen 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Jag var riktigt lycklig idag ute med sambon och hunden, när jag stod och tittade på dom när dom busade i snön. Det var ett sånt där ögonblick då resten av världen bara försvann ett tag :)

Jag har alldeles precis kommit hem….efter en supertrevlig lördageftermiddag/kväll/natt på fest hos Spiriteye o Skruttan….så roligt har jag inte haft på många år! Tusen tack vänner för detta!
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Ikväll börjar TV-serien:I En annan del av Köping,igen.DET gör mej riktigt glad idag..
Min man hämtade kinamat…gott
nr 3 vad är det för serie? har jag aldrig hört om, vilken kanal??
I en annan del av Köping, i dag, vad kan man mer begära.

Dagen startade med glädje, vaknade av att solen sken in i rummet :) efter det så städades det en del här på forumet vilket känns mer luftigt och skapar mer inspiration och glädje :)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Vi har varit strömlösa sen kl.7 i morse.När strömmen kom tillbaka skrek vi av glädje =)

#5 Det sänds på TV4 och startar 20.30.Det handlar om ett gruppboende i Köping,där Linda,Mats,Tobbe och Micke tar svenska folket in i deras liv.Så mycket glädje,kärlek, värme och skratt.Man lär sej ofantligt mycket,om livet, av dessa underbara personer.
Ok tack får se om jag är hemma då!
#9 Linda är ju så Mmmmmmmmmmmm
I dag simmade min son ca 15 meter på djupt vatten. Utan dynor. Då blev jag glad för han kunde knappt simma alls innan. Mitt modershjärta svällde i bröstet.

Varit på ridtur i snöväder HÄRLIGT
Jag har varit på kalas hos min lillasyster och fikat gott och träffat tjocka släkten. Har diskuterat ett bokprojekt jag har på gång med hennes svärfar också!
Här har d varit en trött dag idag av förståliga själ… Jag å skruttan å Branduir plus några till hade en sån kanontrevlig födelsedagsfest för Skruttan igår med krogsväng å allt.. (singstar bla å barnduir kan faktiskt sjunga).. Sååå kul att få träffa en själsbroder som man har fått lära känna genom ÖN… Tack för en kanonkväll vännen!!! Å på återseende.
Kramar Från Skruttan å SpiritEye.