Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: offtopic
Läst 276 ggr
[TotemoOmoshiroi]
0

En plats i rampljuset.

Det är så många trådar här på sajten om "dagens ros" och liknande, och de glöms ju bort direkt, så varför inte ha den här tråden till just att tacka och berömma de personer på sajten som gjort något bra för oss eller som vi helt enkelt tycker mycket om.  En ros, en kram, en hälsning, ett tack. vad ni nu kan komma på.

Skriv er hälsning här istället! Kyss

Varma Kramar // TotemoOmoshiroi

Elisabeth-J
0

Kramar, rosor och Tack till dig Totem Glad

Du sprider ljus och värme här på forumet genom att se till att hålla den positiva lågan brinnande!

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

KalleN
0

jag vill ge dagens ros till  den underbara kvinnan jag träffade på tåget i dag jag tyckte hon var så duktig  och reste med sin nyfödda  söta  son själv så långt

bjarvamor
0

Jag ger en kram och en ros till Elisabeth som får stå ut med så  mycket obefogade påhåpp på sitt arbete!.

BjornI
0

Min Ros går till Dig! Du som läser detta Nu alltså.. Kram

[mia-38]
0

Hej!

Vill bara säga tack för att ÖN finns! Helt enkelt toppen!

Önskar alla  en finKyss dag. Och hoppas inte stormen förde med sej allför mycket elände.

MVh Mia

Eva51
0

Till alla här på ÖN vill jag ge en ros. ÖN har hjälpt mig mycket i svåra stunder.  Kram

Eva51
0

Till alla här på ÖN vill jag ge en ros. ÖN har hjälpt mig mycket i svåra stunder.  Kram

TantAlma
0

Dagens ros till signemo som var först med att säga god morgon i alla fall till mig idag!

Alma

SusanneStromstedt
0

Jag vill ge alla trevliga människor här på ön en stor eloge och många rosor för all empati jag fått läsa om sen jag blev medlem här../Kram

tommytoe
0

Rosor och kramar till alla underbara människor här!

CatarinaJ
0

Skrattande Och jag tänkte ochkså ge en dagens ros till alla underbara kärleksfulla människor! Precis som #10

Elisabeth-J
0

Kramar och rosor till er alla!!!!

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

april4
0

Jag vill ge en ros, nej ett fång rosor till min syster Tiia som håller på och slutar röka. Kämpa på  och ge inte upp. Kramisar

Tara
0

Rosor till Er alla/kram

[TotemoOmoshiroi]
0

Jag vill ge en ros till Elisabeth som tack för den här fantastiska sidan hon ordnat åt oss! Skrattande 
Om du bara visste hur uppskattad den är! och DU är!
Stor kram!

signemo
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej .. HÄr kommer en liten bukett rosor för att Ni är så gulliga.

Var rädda om varandra

Tatsu
0

En ros och en bamse kram vill jag ge min dotter TotemoO….. för att hon är så otroligt go och snäll, och för att det går så bra i plugget.

Tenshi
0

Jag vill ge en ros till min plastmamma Tatsu och till min syster Totemo bara för att de finns =)

Kram på er och tack för en bra sida!

Gonken
0

Jag vill ge en ros till min svärmor. Hon är världsbäst!

Sen vill jag ge en stor ros till Eleri_Twinkle. Goare tjej får man leta efter.

Pia-F
0

Rosor och kramar till alla varmhjärtade och goa människor som vistas på vår Ö(N)