Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 332 ggr
Chatrine
0

Ser andarna varandra?

Jag undrar om andarna ser varandra? som när det är seans t.ex.?

Eller när både min mormor o morfar kommer, ser de varandra?

Vad tror nì?

loreena
0

hm.. bra fråga. Tyvärr har jag inget bra svar

Happyspirit
0

Ja de ser varandra!

TantAlma
0

De är väl oftast tillsammans?  en mormor och morfar. Men jag vet inte om min mormor skulle se din mormor om vi var på samma seans.

TantAlma
0

Men hur är det med de som har blivit mördade kan de se sin mördare igen på andra sidan? Jag har (kände) två tjejer och en man jag som blivit mördade.                                                  (i min bekantskapskrets, inte samtidigt!)  Och i ena fallet sköts den ena tjejens mördare efter ett par år. Kan han komma åt henne på andra sidan?

Stilla undran från alma

mimmizenobia
0

Själar vistas lite på olika nivåer beroende på hur de utvecklats.Ingen kan komma åt någon i ont uppsåt.Har någon varit ond på jorden kommer de till en nivå där de måste komma till insikt för att komma till högre nivå,De måste bearbeta sina handlande och ångra vad de gjort.Högre stående själar kan besöka alla nivåer nedåt men lägre stående själar kan inte besöka högre nivåer.Man kan säga att de inte kan vistas på högre frekvenser om de inte är mogna för det.Man kan säga att mognaden består av kärlek till alltet.

rosmarin90
0

SkrattandeEfter vad jag förstått kan man välja vilka man ska umgås med, arbeta med osv på andra sidan.

det kan vi ju inte här på jorden precis, men det finns ju en orsak till det. vi lär oss av att möta människor som är helt olika oss själva. försöker tänka på det när jag går till jobbet.