Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettfoton
Läst 994 ggr
skogstrolletbarbro
0

Vad säger bilderna?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan!

Dessa kort är tydligare än det tidigare inlägget jag gjorde den
20/1 "Ser ni något på bilden, annat än snööööö…….
De är från samma ställe, med den skillnaden att idag så snöade det inte. Samma prickar men många fler och tydligare.
Den enda manipuleringen som jag gjort är att jag gjort bilderna ljusare.
Kan någon ge en förklaring på vad detta kan vara.

Intresset för den här platsen fick jag när jag under mina motionsrundor, alltid på samma ställe fick starka gåshudskänslor. Ibland var det som om något osynligt följde mig en 50 meter. Sedan är allt borta. Puts väck. Tills jag ska tillbaka.

Jag fick rådet av er att fota mera och det har jag nu gjort. Här är reslutaten. Åh, vad jag är nyfiken på vad det kan vara. Inga av de andra korten som jag tog på andra ställen, längs vägen, har ens någon antydan till några liknande fläckar. Finns det här någon som kan 
diskutera detta med mej?

skogstrolletbarbro
0

Ett kort till!

loreena
0

Hej igen. Den här gången var det inte snö i alla fall..Skrattande Det ser spännande ut.. Damm kan det ju knappast vara heller.. Ser ut som en ödslig plats med de där kala träden. Tyvärr kan jag inte se saker i foton fastän jag skulle vilja. Får ingen känsla heller, bara att jag inte vet om jag skulle våga gå där ensam i mörkret.. Tittar man noga på "orberna" på i alla fall första bilden kan man nästan urskilja ansikten, tycker jag?

loreena
0

Öppna första bilden i adobe och körde med förstoringsglaset över bilden. Plötsligt tycker jag att det står en figur framför dig på vägen.. Ingen aning om det bara ser ut så, men tycker att det syns ansiktsdrag och allt och att det skulle vara en liten "gubbe" Huu, lite läskigt..

skogstrolletbarbro
0

Det är ett kalhygge. Det finns det många av häromkring. Jag brukar springa där i både mörker och ljus och än så länge så känner jag bara att jag får sällskap en stund. Jag är inte mörkrädd och hoppas att jag inte blir det heller.

skogstrolletbarbro
0

Intressant! Det måste jag kolla!

skogstrolletbarbro
0

Jag kollade som du gjort loreena. På både det kortet och på de andra korten som jag tog. Ett av dem var fullt med konstiga små figurer som stod och kollade på mej. Jag skickar med ett kort där jag har förstorat kortet och tagit med, bara det intressantaste.
En har ansiktet längst upp till vänster, en lite större, fast dimmigare har ansiktet till höger längst upp. Sen man ser ansikten på dem så kan man ana resten av kroppen också.
Jag som alltid har undrat halvt på skoj, halvt på allvar hur småfolket ser ut. Är det här svaret?

bjarvamor
0

Nu blir jag lite frustrerad eftersom jag inte ser något på sista bilden?Fundersam

Kerstina-61
0

Dessa "orbs" är väldigt likt de orbs jag fotade på Hökensås och Falks grav; genomskinliga med konturer i…

Jag blev intervjuad av ordförande i UFO-föreningen. Jag skickade bilder och bl.a en förstorning av en självlysnade orange prick. Han påstod att man kan aldrig göra en bild rättvisa med att förstora upp den, för det kan bli i stort sett vad som helst av en sån bild.

Jag håller dessvärre med "7 för jag ser heller inga småfolk Ledsen

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

skogstrolletbarbro
0

#7. Hej Bjarvamor! Roligt att du hörs till! Frustrerad eller inte. Jag vet inte själv om jag är helt ute och cyklar… men fantasin rinner ibland iväg. Det jag funderade mest över är de runda prickarna som bara fanns på dessa kort, fast jag tog fler under samma tur.

#8. Okej, man ska inte förstora och dra för långa växlar av vad man ser då, men… Vad menade ordföranden i UFO-föreningen att dina ringar "orbs" upp i luften, var? Gav han någon förklaring till de?

Det var egentligen det jag var ute efter. För de fanns inte på några andra bilder från andra ställen, utefter joggingturen.

loreena
0

#7 Jag vet inte heller vad det är jag ser, men om man tittar en stund verkar det framträda lite ögon och munnar i "groparna". Sen vet jag inte om det är inbillning eller inte.

Helleh
0

Det kan ju vara fuktdroppar från andedräkten oxå?