Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: dagensrosdagenskram
Läst 899 ggr
MOTHERS_LOVE
0

Dagen,s ROS!

Jag vill verkligen ge Dagen,s Ros till en dam i Nyköping som heter ÅSA.(hon har eget tillsamans med sin man o det heter: Steget Vidare. O hon ger mig Zonterapi.(jag har bara gått hos henne 4gånger) o jag har ätit under 20års tid masser med olika mediciner o änndå inte blivit bättre.Senn hörde jag talas om ÅSA o då började jag gå hos henne.O tänk! jag har bara känt av värken något.__o nu:inget alls. det är en konstig känsla att inte ha nån värk i kropp o själ.  Det borde flera testa_Zonterapi.Dom som ej har gjort det.

KalleN
0

dagens ros går till min fantastiska granne som bjöd ´på fika och trevligt samtal

[trumman]
0

Dagens ros ÄR min fru..

Hon som stundtals är törnen som sårar mig så djupt att jag blöder

som stundtals är en skör, skir outsprungen knopp med en droppe sorgsen dagg på det yttersta bladet

som stundtals har en energi som doftar rik, djup mylla, och andra gånger luftig, vän friskluft med rosors omissigenkännliga sötma

Hon som stundtals gör mig till en hungrig humla och omslåter mig med sina mjuka kronblad och låter mig smaka hennes nektar

som stundtals blommar ut till den vackraste av skapelser, och lyser som en stark, röd sol i mitt liv

Men alltid.. ja, se alltid, står där djupt rotad i moderjorden, och växer sig stadigt starkare mot sol!

Tatsu
0

Vilken poesi och hyllning, och det är inte morsdag än. Vad ska det bli då.

Bybo
0

2: Min vördnad….

Happyspirit
0

Oj va nostalgisk jag blir!!! En gång för länge sen hade jag en sån man som skrev såna fina saker om mig också *ler drömmande* Ja, jag är fortfarande gift med honom, men nu spelar han mest bara Wow eller hur f* det nu stavas!!!Skrikandes Men han finns nog kvar där någonstans gömd långt inne hahahahaha!

Det är bra Trumman!! Håll lågan brinnande och akta dig för distraktioner. *ler stort*

Bybo
0

#5 Stor kram. till dig, det blir BRA!

dinstund
0

Jag vill ge dagens ros till KalleN för att han sprider glitter och glädje där han svävar fram ..

Spontan och äkta kärlek är vad du ger ..

Tack

[trumman]
0

#2 *bugar*

#3 På morsdag blir det ett sms med "grattis" till min mamma.

Errrr… jag fattar inte riktigt vad det har med dikten till min FRU att göra ;)

#5 LOL!! Du är för härlig du! :)

Rosarin
0

Dagens ros gar till min man och min van Anki!

De finns alltid dar och vet hur de ska fa mig pa gott humor nar allt kanns tungt.

Tack for att ni finns! 

Kram

bjarvamor
0

Trumman, det var vackra ord till din fru! Har hon läst vad du skrivit?KyssPuss på dig!

[trumman]
0

Ja, det har hon :)

KalleN
0

Tack Linda vad söt du är så fint av dej ,Tack