Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: foton
Läst 994 ggr
loreena
0

helt knasigt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag är antagligen helt knasig som tycker att jag ser ett antal ansikten på den här himlen.. Förut tittade jag på Orber och nu mitt i allt tycker jag att molnen ser ut som gubbar.. är det nån annan som ser/känner något? eller ärdet bara som när Nalle Puh och Christoffer Robin tittade på ovädersmolnen och såg drakar och honungsburkar..Skrattande

[Vargnatt-]
0

Längst till vänster kan jag iaf se ett ansikte :-D

Carina.S
0

Jag ser två ansikten, ett till vänster, och ett till häger om huset Förvånad

april4
0

Jag ser oxå flera ansiktenSkrattande

shintaida
0

Ja, jag ser också flera ansikten…brukar inte kunna se sånt, men denna gången gjorde jag det…

Med Ljus // Shintaida

Sol-Angelica
0

det ansiktet ser skrämmt ut,,,det finns inget i det som du själv känner igen,,ibland får man möta sig själv,,,där man minst anar det,,

[mangaa]
0

Det längst till vänster är ju et ansikte , seriöst det måste det ju va .. mitt hjärta hoppa när jag såg ditåt :|

angepangepuff
0

Jag ser ett ansikte längst till vänster. Molnet brevid det ser ut som ett större porträtt, där näsan är mycket tydlig."Ansiktet" till höger om taket och som även lyser skarpast är upp och ner. Näsan och ena ögat syns väldigt väl för mig.

loreena
0

#5 Vad menar du?

loreena
0

är det de här ansiktena som ni också ser? jag är ännu väldigt skeptisk, men samtidigt liknar de även på två avlidna i min släkt.. Det är lite häftigt.. Cool

Bybo
0

Ansiktet med skuldra till höger..vacker….vare sig det är nåt eller skuggor i molnen…

loreena
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag glömde bilden..Generad

bjarvamor
0

Ansiktet till vänster ser ut som ett porträtt i sepia på en vacker kvinna från 1800-talet. De andra ser inte så "roliga" ut!

Sol-Angelica
0

att det finns något inom dig själv som du kanske undviker..#8#

Thinka
0

jag ser ingetSkrikandes

Carina.S
0

Jag har hört att om man ser ansikten, så kan det vara ett Tecken på att man ska bemöta ansikte mot ansikte det som man kanske trängt undan ett tag…vad vet jag..Det kanske beror på också vad som händer i ens liv precis då man ser ansikten. Man får vara uppmärksam som sagt..kanske det kan va så som du säger loreena, att det är en hälsning ifrån dina släktingar, eftersom ansikten är lik dem. Inte alls omöjligt …Kyss

Tirsa
0

jag såg tre stycken

Josefiina
0

Ere från ede huse från lillsand? t.o.m jag såg direkt ti vänster ett läskigt ansikte som skrattar Förvånad

loreena
0

Tack för alla svar. #15 jag hoppas det är en hälsning.. jag såg inget läskigt i det jag tyckte såg ut som ansikten.

#16 Var finns det tredje som du ser?

#17 Jo, he stämmer. Ja tycker int e sir så läskigt ut.  Tycker he liknar på gamälmommo (gammelmormor) i profil..

Katarinaf
0

hupps jag såg oxå ett ansikte till vänster i bilden, det såg ut att ha blivit skrämd av något, vad spännande

emsems
0

moln… det här känns lite som när man var liten och tittade i molnen och såg drakar, kaniner och allt annat… bland annat ansikten.. förlåt om jag är cynisk

loreena
0

#20 förstår vad du menar. Jag har oxå kollat på moln när jag var liten och tykt mig se både det ena och det andra. Jag antar att det bara är en tillfällighet, men jag tycker att de där två ansiktena ser lite verkliga ut.. Kanske önsketänkande..?