God Morgon
Morr morrn…

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
God morgon.
Morning :)

God morgon på er!
#0 Jotack det är bara fint! Hur är det själv?

Godmorgon.
Här är det ca -8,5 och jag ska snart iväg med lilleman till dagis, sen blir det hem och fixa innan jag ska iväg och jobba eftermiddag/kväll!!
Ha en bra dag allihop!!

God morgon alla!Jag ligger däckad i förkylning,-11.5 ute o solen skiner!
Ha en bra dag alla!
God morgon på er , hra tagit sovmorgon idag . Ska iväg och jobba eftermiddag.
Solen skiner allt känns underbart.
Renate

Godmorgon på er alla!
Jag jobbar, hoppas på att få gå hem vid 15, men ej säkert..florerar kräksjuka här.. I övrigt så väntar jag in stormen Tuva som ska slå till på västkusten o vänerområdet ikväll/natt, kollar ABs sidor varje timme :) hoppas på att den inte blir som Gudrun o Per.. Grått ute o -5 grader.. Kram

God morgon Här är det kallt och jag skulle träffa dottern idag men hon är sjuk igen. Så nu skall jag vara hemma och tända ljus för min kompis som begravs idag. Ingen vile passa mamma så jag kunde inte åka.
Godmorgon eller godförmidag.Har haft lite att gjöra, för jag väntar in stormen..
Alla skall ha en bra dag.Chik
Lena.P är jag i verkliga livet.

Ja, nu är det eftermiddag och hemma igen. SEViking, en sån vacker vinterbild!

#15 Ja visst är det vackert, jag blev ju sugen på att ta morgonkaffet ute i snön
SEV 

SEV, vad jag blir avundsjuk på dej när jag ser bilden. Här regnar och stormar det och är +1,2 grader. Vinter på västkusten! Men jag har haft en bra dag inomhus.
Nu skall jag säga god kväl. Nu börjar ljusen att blinka här i norra halland..Ha en trevlig kväl o helg alli hoppa. Chik
Lena.P är jag i verkliga livet.