Konstig kväll
Jag vet att mitt inlägg här är som vilket som helst och egentligen ingenting märkvärdigt men ni vet hur det kan vara, man är med om saker som inte går att berätta för vem som helst..och då kommer ställen som ÖN in som en oas!! 
Jag fyllde år förra veckan och satt i soffan framför tv'n och åt lite gott. Mannen hade somnat i andra soffan och barnen sov för natten i sina sängar. Jag bläddrar i en tidning och helt plötsligt så blir jag jätteledsen och får en intensiv känsla av saknad efter mina föräldrar som gick bort -84 och -98. Jag blev så vemodig och kände mig så ensam..i samma ögonblick så känner jag..ja det är svårt att förklara men det kändes jättemärkligt över ryggen, nästan som om jag fick gåshud men ändå inte. Nästan som om huden var statisk, det stack och pirrade och jag fick bara en känsla av att..dom var där just då.
Detta var över lika snabbt som det började och jag har tänkt på detta märkliga varje dag..kan inte släppa det.
MEN så kommer skeptikern fram i mig…detta kan vara ett tanke spratt en psykisk grej därför att jag kanske var i den sinnesstämningen just då.
Ni kloka erfarna..hur skulle ni läsa händelsen..kan det vara så att jag fick en liten hälsning, även om det nu inte var från just mamma och pappa, men en liten hälsning..på min födelsedag?

Åsa

Det du beskriver är starka känslor av att du kände av någon som var där. Du tänkte på dina föräldrar och det räcker att man tänker på dom många gånger för att dom ska visa sin närvaro så jag tror att dina förldrar fanns hos dig då :)
Se inte att dina inlägg inte är av stor betydelse, för det är dom!!!
Alla frågor och svar, hur lite det än kan verka vara kan betyda väldigt mycket för så många :)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Tack för ditt svar!
Jag undrar hur ska man reagera i en sån situation för att kunna tillgodogöra sig den?
Jag menar..jag inbillar mig att även om man inte är medial så kanske man kan lära sig att ta in en "andlig" klapp på kinden i stunder man kanske behöver den..och som i fredags då det var s enormt påtagligt.

#2 Men alla är ju mediala :) Så när du känner så nästa gång, ta ett par djupa andetag, slappna av och blunda. Be personen att visa sig genom att ge sig en klapp på kinden eller genom bilder kanske.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Jag har ca 1,5 km till min brevlåda och jag gick iväg trots regnet.Bakom mig hörde jag en hästs typiska ljud av hovar mot grus hela vägen dit,men inget hördes när jag gick hem…
Tror absolut att de var och hälsade på dig vännen
Det är precis sånna här fenomen man kan uppleva då man har andevärlden nära sig. Gör som Elisabeth sa nästa gång blunda och be dem visa sig
Lycka till!!