Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettandlighet
Läst 391 ggr
sven-g
0

Vad göra

Hur ska man göra om guiderna säger en sak, och man känner för något annat. Vad är rätt vad är fel, eller är det både rätt och fel.

BranDuir
0

Jag säger …lyssna på guiderna…de har bättre överblick!

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

sven-g
0

#1 Ett tängvärt tänk. tack

sven-g
0

G ska va K

TantAlma
0

Håller med # 1 lyssna på guiden de har bättre överblick så att säga.

CatarinaJ
0

Varje männsika har ansvar för sitt eget liv och även om det är viktigt att lyssna inåt så ska man, tycker jag , känna att det är rätt.

Lycka till i ditt val :)

_sussie_
0

Jag håller med #5, visst har guider bättre överblick men det är DU som ska göra valet..

Lycka till i valet :) Kram

Happyspirit
0

Mitt råd är lyssna till dig själv i första hand. Din egen magkänsla och även logik måste alltid gå först anser jag. För det är bara du själv som i slutändan är ansvarig för dina beslut och konsekvenserna av dem. Vanligt sunt förnuft brukar vara bra att ha.

Du kan ändå aldrig skylla på guiden sen om det inte blir som du tänkt dig. Eget ansvar är viktigast.

Spiriteye
0

Jag skulle vilja säga så här. Att lyssna till din inersta magkänsla så lär du upptäcka, tror jag, att det är detsamma som det dina guider säger dig. Jag brukar vara full i fan ibland å gör tvärtemot vad mina guider säger å det slutar ALLTID med att jag skulle ha lyssnat på dem. Vilket dem så vänligt brukar upplysa mig om sen oxå.. "vad var det vi sa"! Hmm.. Men man lär sig med åren…

sven-g
0

Jag ger lite mera info, frågan handlar om en medial grej. Som mag känslan även kan vara prestationsånger.

sven-g
0

Jag säger vad det är, om jag frågar guiderna om jag ska utvecka mig medialt säger dom ja. Men jag känner mig betänksamt kluven.

Happyspirit
0

Jaha, men det ändrar min bild helt och hållet. Då säger jag….Lyssna på guiderna *skrattar gott* Japp, absolut. Det ändrar allt då. *ler stort*Skrattande

auraman
0

#10  om dom säger att du skall utveckla dej så  klart att du skall det :) men du kanske inte måste göra det idag, man får vänta lite och låta iden och tankar kring det mogna inombords  så du väcks upp i det och kan ta dej an den sortens utvecling och förändring :)

SEViking
0

Om du får svar av "guider" så är du redan utvecklad, och varför inte fortsätta på den linjen?

Din inre rösts tvivlande kan vara prestationsångest, och den är det bara du själv som kan övervinna,

Att utveckla dig mera, kommer att ge dig bättre självförtroende.

Att stanna där du är kommer att bli enformigt.

SEV Cool

sven-g
0

En får väl se vad en tar sig till.

CatarinaJ
0

At utveckla sin medialitet gör man inte över en natt så börja om det känns rätt, du kanju sluta när du vill :)

Men mitt tips är: Go for it!!!!! Skrattande