Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 844 ggr
Ludvig1
0

Drar andar sig till...

Drar andar sig till digitala saker. Eller finns det nåt annat som de drar sig till. Ha bara hört att andar drar sig til digitala saker. Men är det sant?

Elisabeth-J
0

Personligen så tror jag inte att det finns en plats efter döden som heter helvetet. Jag ser mer att helvetet är här på jorden, i livet. Det finns hemska människor som krigar och gör hemska saker så jag tror att alla kommer till ljuset när man dör Glad

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

[mia-38]
0

Hej Ludvig 1!

Jag har inte en aning. Men hemma hos mej har tv:n satts på efter att vi stängt av den, ljusstakar (elektriska) likaså. Dom tar nog till vad de kommer på för att dra till sej uppmärksamhet. De tar vad dom har för händerna så att säga. Det som märks mest. Bara vad jag tror.

MVH Mia

Elisabeth-J
0

Hej Ludvig1!

Din första fråga här var:
Finns helvetet, eller kommer alla till den "ljusa" sidan?

När man då ger dig ett svar så kan du ju inte sen gå in och ändra till en annan fråga för då blir det ju konstigt. Om man vill ställa en annan fråga så får man göra det i en ny tråd istället.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Pia-F
0

#3 Hahaha, Elisabeth, nu förstår jag. Jag undrade hur sjutton ditt svar i #1 kunde passa in på frågan. Ett bra bevis på hur tokigt det blir med utbytta frågor. :-)

Happyspirit
0

#3 *Asgarv* Jag tänkte också att nu…..har hon blivit helt förvirrad Elisabeth. Men nu fattar jag. *L*

[Hellas]
0

Jag som trodde att jag var förvirrad, för jag läste det ursprungliga och E:s svar till att börja med!

Sedan uppdaterar jag och ser en helt annan fråga…….
Endast E:s svar var ju kvar…..trodde kanske jag var…Förhäxad,

……eller bara snurrig i bollen……Oskyldig (hittar ingen annan bild som visar snurr runt huvudet)

Katrin38
0

lol!

[TotemoOmoshiroi]
0

Ludvig1, det här har inte något med din tråd att göra, 
Men jag undrar varför du ställt in på begränsat antal medlemmar som får besöka din sida?
Du svarade på Gästboksinlägget jag skrev till dig, men jag kan inte komma in på din sida och läsa det. Ledsen

Skulle gärna vilja veta om min avläsning av din bild stämde eller inte..

Ludvig1
0

Ojsan! Jag skulle ta bort min bild men så klödda jag till det! Ska genast fixa det, Kramar Ludvig1

[TotemoOmoshiroi]
0

# 9 Får du till det?

Ludvig1
0

Ska göra det nu! Tack för att du sa det

Kram

Ludvig1
0

putt