Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 1499 ggr
Opal
0

Pekare

Vad heter dom där pekarna som man använder när man ska leta efter andar, spöken och änglar?? Det står still nu för mig.

Elisabeth-J
0

Slagruta

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

chik
0

OskyldigHej!! Har en fråga? Kan man leta efter änglar med pinnar?

Annars så har jag pekar som jag använder för att taga ut lämningar..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Opal
0

Javiss jag. Är det lätt att lära sig att använda dom eller måste man gå en kurs först?? Är det någon här som använder såna??

Opal
0

Skrev lite tokigt ser jag. Jag menade ju   Ja visst ja.

Elisabeth-J
0

Man måste inte gå någon kurs för att göra det, det är lätt att lära sig att använda slagruta.

Elisabeth 

Opal
0

Vet du någon bra wenbbbutik som säljer såna??

[trumman]
0

#6 men jösses :) gör egna

2 koppartrådar, ca en underarm lång, böj till handtag 

eller

skär av en lång rönnklyka, som ett V, håll i ändarna

klart :D lycka till

Elisabeth-J
0

Här finns en länk om du inte vill göra en egen.

http://biphome.spray.se/jordstralningscentrum/litteratur.htm

Elisabeth 

Opal
0

#8, Tack för länken, du är gullig du.

rosmarin90
0

det går jättelätt att göra pekare "pinnar" av de ståltrådsgalgar man får när man lämnar in kläder på kemtvätt.

Elisabeth-J
0

#9 Lycka till Opal! :)

Elisabeth 

Spiriteye
0

Det finns två saker. Ett som kallas pekare å ett som kallas slagruta.

Pekare är två stycken metallstänger som e vinklade så att det bildas "handtag" på varje del. Å slagrutan är gjord i ett stycke som e delad som en klyka.

Bägge två sakerna går alldeles utmärkt att mäta ut energier, vatten, curry å hatmanlinjer, änglar, guider, aura med. Mkt enkelt sätt att lära sig att "känna" av energier och få fysiska bevis på energier!

Lycka till!!

Opal
0

Ikväll träffade jag på en kvinna som sysslar med slagruta och hjälper andra att ta bort oönskade energier (spöken) i hemmen. Jag frågade henne lite saker och då sa hon att jag inte skulle hålla på med detta själv för jag kanske inte kunde få bort allt och energier kunde hoppa på mig och att jag inte kunde få bort det själv. Hon hade slutat med det nu för hon klarade inte av det längre, andevärlden störde henne hela tiden och hon kunde inte avkanalisera sig längre. Usch, nu skrämde hon mig med allt det som jag vill prova och göra. Då undrar man om det var en varning till mig eller om det gäller bara henne. Blev fundersam nu.

chik
0

OskyldigJa!! Det är många som säger så om mycke som man vill prova, o det är ju bra att höra andras åsikter..Jag hoppas att du får ett svar från någon här som är duktig på hur du skall gjöra. o med rädslan .Chik

Lena.P är jag i verkliga livet.

bjarvamor
0

Opal! Jag kan lova dig att det är helt ofarligt för dig för dig att gå med pekare eller slagruta! En del människor kanske vill påskina att det är farligt bara för att göra detta lite märkvärdigare än det är! Har själv använt slagruta och pekare sedan jag var i tonåren och det finns absolut inget farligt eller skrämmande med det!Glad

[trumman]
0

Hon hade slutat med det nu för hon klarade inte av det längre, andevärlden störde henne hela tiden och hon kunde inte avkanalisera sig längre. Usch, nu skrämde hon mig med allt det som jag vill prova och göra.

Bara för att HON inte klarade det betyder ju inte att DU inte ska klara det, eller hur? :) 

Det är många av oss som, numer, med lätthet kan stänga av och på, hindra intråg och "störningar" från andar och allsköns väsen. Det är ju bara en fråga om träning :D

Kör hårt, lycka till!

Opal
0

Tack Trumman och Bjarvamor. Jag ska inte låta henne skrämma upp mig. Jag öppnar ju upp när jag gör andra saker och det klarar jag av. Nej, hennes ord ska inte fastna i min hjärna och förstöra det jag vill syssla med.