Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 564 ggr
MalinS
0

Mannen i sovrummet.

Jag har ganska många kusliga berättelser men dessvärre inga kort och de flesta händelserna hände när jag var i 14 års ålder, är idag 22.

En morgon så vaknade jag av att kontaktpiggarna till min mobilladdare var helt innåt vända, Observa att de var inåt vända, mot varandra. Man kan ej ha trampat och jag provade att försöka räta tillbaka dom till en normal elkontakt men det var omöjligt att rubba piggarna.

En annan natt så vaknade min kompis av att det gick runt en man i mitt rum och la på mig ett täcke ocg några nätter efter så vaknade jag av att det gick ut en man med en trasig stol från mitt rum.

Varje natt känner jag mig iaktagen och ibland så är det som att jag ser en skugga som går förbi men jag har aldrig riktigt sett något förutom när jag "sover" :)

Elisabeth-J
0

Har du fått någon egen känsla av vem han är?

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

MalinS
0

Ja, det kan vara min pappa som dog strax före detta inträffade. Men ibland har jag känt obehag och det känns som att jag inte borde göra detta om det var min pappa. :)

Tenshi
0

jag har varit med om liknande, jag ser bara saker när jag "sover". Det verkar vara lite olika hemma hos mig. Jag känner ofta av en man. Dels får jag för mig att han sitter i min fotölj om nätterna, och dels känner jag ibland en svett lukt, nästan alla ggr har varit på samma ställe…. Underligt….

MalinS
0

Jag känner inga lukter men när jag var yngre kanske i 11 års ålder så kände jag ofta lukter, olika parfymer osv. Jag känner också av en man ibland eller väldigt ofta så hör jag knackningar och knakningar i golv och väggar.

stefan83
0

Jag hade en kavaj som var svart som hägnde i mitt pojkrum. Den fladdrade till ofta om jag vaknade om natten kändes det som. Men det var inget obehagligt bara lite skum känsla man fick ibland.