Glädje & inspiration 29/1
Skriv gärna och berätta om det som har gett er glädje och/eller inspiration idag. Eller berätta om något roligt eller positivt som har hänt er under dagen 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Kan kanske vara att jag har träningsvärk efter träningen igår. Började styrketräna då.

Slutade en timme tidigare på jobbet. Trodde jag skulle jobba till kl. 14, men det blev till kl. 13 istället. 

Jag har klarat av min första sittning, är jätte glad över det.

Är tacksam för alla skratt,jag haft på jobbet idag.Och att min vänsterfot funkat,så jag kunnat jobba…

Jag har skrattar mycket och fått många kramar på mitt jobb idag. Plus att jag har fått gett glädje och skratt till mina boende på jobbet. Nu ska jag iväg på en Trumresa, spännande.
Att jag har insett att jag varken vill eller kan ta mig ur fokus;-) och att jag har välsignats med så otroligt många vänner!!!
Kram
Eleri
*IIIIIII* Eleri är tillbaka……….men har hon döpt om sig *Ler*
#7 Jag gumman det är jag:-) Kunde inte hålla mig borta, saknade er såååå!!!!!!!!!! Sen skaffade jag mig ett litet nick-efternamn;-) ihihi
Hej. Idag har det äntligen hänt,
jag har fått min lägenhet såld och kan flytta till Alingsås som var planerat. jag är överlycklig, ni kan inte ana vilken press det har varit.
kramar cillaj.

Idag blev jag med bok
och jag går i väntans tider på bok nr två,som heter "farmors dikter"…
Jag får förlossningsångest snart!
Jag har börjat städa upp på mitt lilla kontor idag, det behövdes verkligen.
Kunde nästan inte göra kväll och åka hem för det var riktigt kul.
Har halva kvar får se om det är lika roligt imorgon.

den underbara kontakten med min själasyster……
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus
Jag jobbar som telefonist och har jobbat övertid så jag har bara hunnit jobbat idag from att jag vaknade och har haft en massa arga kunder, så idag var en helt inspirationslös dag men jag har förökt att inspirera andra med ett glatt humör och en trevlig ton.
Innan idag så har jag gjort en extreme homemakeover och då har jag blivit väldigt inspirerad innan så nu har jag VÄLDIGT fint hemma och jag har ork och har inte varit på dåligt humör en enda dag under veckan eftersom att jag får vakna upp med att se mitt vackra hem. Det har iof sig gett mej inspiration på morgonen också. :)
Jag har haft en ovanligt bra kväll på jobbet. Alla vårdtagare är så himla gulliga och snälla och just i kväll har jag fått så mycket uppskattning att det är värt allt slit!
Idag har jag haft ett möte med en framtida samarbetspartner där vi har suttit å spånat på massa ideer om olika kurser, en ny förening på Gotland å en massa annat roligt andligt arbete vi skall göra tillsammans. Sen har min bästa vän Robban varit på fika besök.