Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: offtopic
Läst 482 ggr
cattigirl
0

irriterad och tokig!!

när jag gick i trean så lånade jag en bok på biblioteket… och gillade den så mycke att jag vill ha den hemma i bokhyllan….

men det är inte så lätt… har letat på internet men hittar den bara på engelska. vill ju ha den på svenska… nu har jag dessutom sett att den finns på film också…. arg. vill ha(stampar nu med foten i golvet som ett barn….Gråter)

va bara tvungen att skriva av mig min man har gått och lagt sig….

det kanske finns någon här som vet vart man kan få tag på den? "den lilla vita hästen" av elizabeth goudge. filmen heter "the moon princess"

Ludvig1
0

snälla, jag måste ha ett svar:S

cattigirl
0

#1 ?? vaffö detta??

Inanna
0

Jag tror du får annonsera efter den. Den kom på svenska 1993, så enda möjligheten torde vara att få tag på den från något antikvariat - eller någon privatperson som säljer sitt ex.

Kanske finns det något antikvariat där du bor som kan hjälpa dig? Annars finns säkert Internetantikvariat där du kan efterlysa den.

Lycka till!

(Läste förresten att J.K.Rowling hade denna bok som sin favoritbok när hon var barn!)

cattigirl
0

jag har suttit hela kvällen och sökt efter den på olika antikvariat på internet, så jag får nog ringa några på måndag och kolla.

det är konstigt att man vill ha en sak så mycke bara för att man inte kan hitta den..Skrattande

Inanna
0

Det är ju en barnbok - och barnböcker brukar ju hamna så där lite i andra hand… Förhoppningsvis finns den hos något antikvariat, men de har inte brytt sig om att lägga ut den i sin sökbara Internetkatalog.

Ja, men tänk så glad du ska bli när du får tag på den!

Pysslan
0

Den finns på Eksjö Stadsbibliotek
http://www2.eksjo.se/biblioteket/webbopac/sv/

Försök få reda på namnet på bokförlaget och se om de kan hjälpa dig till en egen bok

Lycka till!

Det är våra fel och brister som bevisar att vi är mänskliga  🌺

cattigirl
0

tack och bock, förlaget heter bärnstenen och finns inte längre. har frågat på "mitt" bibliotek men dom kan inte hjälpa mig.

Ludvig1
0

#2, haha, Jag skrev nog fel:D