Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 416 ggr
Elisabeth-J
0

Glädje & inspiration 28/1

Skriv gärna och berätta om det som har gett er glädje och/eller inspiration idag. Eller berätta om något roligt eller positivt som har hänt er under dagen Glad

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

pyttelillatrollet
0

Jag är så otroligt glad för att solen skiner! det var verkligen länge sedan!

Kram till hela världen känns det som haha.

maiya
0

Tjäner mig så glad i dag för att jag har rensat och kastat bort alla gamla saker som jag har sparat och som jag inte behöver längre.Glad

CatarinaJ
0

Jag känner mig glad över mina barn, att jag o två av dem var och åt lunch tillsammans och ahde det riktigt kul (tyckte jag iaf:) ) och att jag har mna barn hos mig varje dag.

Eva51
0

Idag har jag tagit mig i kragen och börjat träna.  Styrkträning. Glad

tommytoe
0

Glad för att ha ännu en ledig dag från jobbet Glad

Jenn34
0

Idag känner jag mig glad för att jag fått inspiration till att meditera igen!

Susanne
0

Idag är min sambo ledig, hade en riktigt skön och soft morgon tillsammans.
Vi gick ut i skogen med Molly, vågar inte alltid göra det själv då jag har hemska foglossningar.

Susanne Glad

Susanne Glad

Inget är omöjligt, vissa saker tar bara lite längre tid.

Tatsu
0

Idag kan jag stolt säga att jag gjort en kvinna jätte glad, hon blev så glad att jag blev nästan chockad, hade inte väntat på en sådan reaktion.

En kund som jag brukar småprata med om lite av varje en äldre dam, hon opererade bort ett bröst för flera år sedan och vi har pratat om problem med Bh´ar och att de är så dyra (tror att de kostar omkring 400:-)specialmodellerna som hon beställer via sjukhuset.

Jag lovade att jag ska prata med de leverantörer vi har om de inte kan ta fram en vettig modell( det är säkert 2-3 år sedan )   i fredags var Trofés representant till oss och de hade fått fram en modell i svart och vitt för proteser, visserligen inte för leverans först i augusti. De skulle kosta i butik 179:-.

Det var det jag meddelade denna dam idag när hon var in , hon tackade hur många gånger som helst och tyckte att det var det bästa hon hört på denna sida av året.

Jag stod nog som ett fån och försökte säga att de kanske inte var exakt lika bra som de hon har köpt förut.

Efter ett tag blev jag också väldigt glad av hennes reaktion.Det är nog inte min förtjänst att de har tagit fram en modell utan det krävs nog lite mer intresserade innan de producerar en vara.
Men jag har ju glatt någon idag i alla fall.

Tatsu

Tatsu
0

Glömde att jag fick en fin bukett med röda rosor av min man idag, då blev jag också jätteglad (vi har bröllopsdag idag)

Inanna
0

Hade inga hål (var hos tandläkaren idag) - och behöver inte gå dit förrän om 18 månader!

Glad

[Hellas]
0

Jag är så glad för att jag är jag med alla fel och brister men också för det jag faktiskt är bra på!

Elisabeth-J
0

Jag känner sån glädje och inspiration till ÖN:s fadderbarn, att det nu kommer igång med en insamling för den lilla flickan Glad

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

kerstinw46
0

Jag vann min bowling match

mamma74
0

Har varit först på mitt andra gympapass.. efter det åkte jag o en kompis o solade lite granna.. Gissa vad man mår bra efter det :)

cloudberris
0

Hade som vanligt min tankestund i bilen på väg hem från jobbet idag o det slog mig hur lyckligt lottad jag är.

Jag har ett jobb att gå till varje dag, trevliga arbetskamrater, en liten mysig etta (mitt slott) att komma hem till, katten o hunden som möter mig i dörren överlyckliga, 2 underbara barn o 2 änglabarn.

Rik är jag också inte i pengar, men på erfarenheter o vänner.

Kärlek får jag från mina barn, mina djur o mina vänner.

O idag har jag börjat på Elisabets distanskurs.

Vad mer kan man begära av livet. Det är bara helt underbart.Skrattande

Kramar

BjornI
0

Detta var en bra tråd. Att läsa om andras glädje gör MIG glad. Att lyfta fram det bästa som hänt under varje dag och skriva eller säga det högt, lyfter upp den goda ängeln som vi har sittandes på höger axel och trycker ner den svarta saken som sitter på vänster axel och försöker trycka ner varenda försök till glädje.

Men tänk vad konstigt det är att ju roligare och trevligare man har i livet ju snabbare känns det som att livet rullar iväg. När man har tråkigt är varje minut som en timme och livet känns som det är längre.

Slutord: Troligtvis behövs det lite tråkigheter ibland för att man ska kunna känna riktig glädje. Men om livet bara bestod av glädje hade vi eftersträvat och velat ha mer och mer och inte sett dom små glädjesakerna som finns runt om oss dagligen, här i tråden beskrivet av många exempel. Men vänd på frågan och vi skulle beskriva vårt sämsta ögonblick under dagen och det hade inte varit lika roligt, även om livet hade kännts längre under den tiden tanken på tråkigheter hade existerat i huvudena. (Tiden känns ju lång när vi inte känner glädje). Men jag mår hellre bättre och känner glädje av livet än tänker på tråkigheter, även om det för med sig att jag tycker dagarna ilar. Skrattande

Mvh Björn

sven-g
0

Ioch med att jag ej kan finna något negativt på hela dagen måste den ha varit bra, fast jag inget märkt