Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: offtopic
Läst 877 ggr
SEViking
0

God morgon gott folk

Önskar alla en riktigt bra dag.

Måndag morgon, vi har HELA veckan framför oss att uträtta och beskåda storslagna händelser.

SEV Kyss

Eva51
0

God morgon!  

Ja ännu en orörd vecka!

Skogskraft
0

En vecka fylld med samtal som måste ringas (skäll på myndigheter), möten jag vill slippa samt läkarbesök som känns lite läskigt (kolla pumpen).

Hmmm, next week please!

Eva51
0

Lycka till!!!!

SEViking
0

#2 Va inte orolig för pumpkollen, hade det varit riktigt allvarligt hade du nog inte fått åkt hem å invänta en annan tid. 

Varje gång jag varit in å oroat mig för pumpen har dom farit runt som spermier me apparater å sånt. Å jag sitter ju här fortfarande.

Å det finns en massa folk som gillar din närvaro här på forumet bl.annat, så du är inte ensam.

SEV Oskyldig

Skogskraft
0

Thänx.

Well, att pumpen ska kollas är för att de konstaterat högt UNDRE blodtryck. Övre = vikt, kost, motion, alkohol osv. Undre = dax att kolla pumpen osv.

& nåt är det med den, det känner jag ofta…

Dubbelslag, svikt, flimmer eller om den inte orkar köra på i råkkenrålltakt längre… typ Skrattande

melia
0

God morgon vet jag väl inte om jag kan säga, ungen har haft krupp inatt så han har fått sova i mitt knä ute på bron halva natten sen satt vi i bilen ett tag när jag behövde luta mig lite, stackaren har haft jätte svårt att andas Ledsen så nu är jag trött! jag får sova middag idag tror jag Räcka ut tungan hoppas dagen blir bättre än den började Glad

[trumman]
0

Go'morron allesamman, eller ja, man har ju vart uppe sen SE igen… afan är det med bäsen!? O_O

Nåja, nu sitter man iaf här med dagens första måltid, oh det är ngt RIKTIGT gott vill jag lova. Fläskfärsbiffar med shiitake och trattkantarellsmörsås! Jamen… stick, vafan sitter jag här å skriver för här ska ätas! :D

Mvh, T

mariaef
0

#5 Håller tummarna! Kan det vara stress?

God Morgon every-hopaSkrattande

Spiriteye
0

God morgon!!!

Önskar dej Sev å alla andra en riktigt bra dag å en ännu bättre vecka. Sj så e veckan fylld av läkarbesök, möten å en å annan kund. Sen så resar jag till Borås på fredag.

Lycka till Skogskraft med ditt läkarbesök!! Det går säker bara bra skall du se!!

Kram till er alla!!

SpiritEye

BranDuir
0

God morgon!  en stor kopp kaffe får räcka till frukost för mig….försov mig och missade min tandläkartid…*S*….ooopppssss

Skogskraft!  det går bra hos läkaren!

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Skogskraft
0

Tack, folks.

#8: Jo, inre stress. Samt hur många år som helst av heartbreaks (så att säga), sorg, ilska… tär på lilla hjärtat sånt.

Elisabeth-J
0

Gomorron! Idag ska jag ta det lugnt för sonen är hemma och har fått en rejäl förkylning.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

mariaef
0

#11 Ja, jag kände igen mig. Har haft samma symtom och vet hur läskigt det känns när hjärtat hoppar studsmatta eller när det känns som om det liksom gungar/sviktar till. Det är inte roligt med undersökningarna men känns tusan så mycket bättre efteråt, det lovar jag. Hoppas din vecka går fort som 17 och att det blir klart i en grisblink.Kyss

Skogskraft
0

#13: Well, det ska göras med ultraljud (!), som om jag vore en gravid kvinna haha. Inga elektoder över hela bröstkorgen så man ser ut som en rymling från Blade Runner eller I, Robot Cool

mariaef
0

#14 Jaha, jamen ultraljud går ju snabbt och där ser man ju på en gång, antar jag. Jag hade bandspelar-ekg, bl.a, i flera dygn och då får man inte ens duscha*sniff-sniff-urk*. Jag kände mig väldans uncool måste jag säga hahaFot i munnnen

chik
0

OskyldigJa godmidag alla som läser detta.Och jag hoppas alla får en trevlig dag.Med dåliga barn. sjukbesök önskar chikOskyldig

Lena.P är jag i verkliga livet.

Skogskraft
0

#15: Tja.. ska ta cirka 45 minuter står det i kallelsen… vilket troligen kommer kännas som en evighet Fot i munnnen

mariaef
0

#15 Det är nog 45 min allt som allt, men jag fattar att det är nervöst. Jag trodde ju det värsta när de började vilja utreda mig och i det stadiet jag var då hade fem minuter varit på tok för länge. Men det var värst innan, du vet man fantiserar tills man får katastroftankar…

Skogskraft
0

#18: Jodu…

Tatsu
0

Skogskraft, jag har haft förmaksflimmer med massor av dubbelslag i mer än 8 år, fick det första gången efter en lång infektion.
Har inte fått någon förklaring till varför, endast  -Du är för ung för att ha detta.
Nu har jag vant mig, men det är obehagligt.
Det är säkert stressrelaterat och har med övervikten att göra  åtminstonde i mitt fall. Jag medicinerar dagligen och lever ett vanligt liv i övrigt.

Jag har gjort ultraljud och flera belastningstester på cykel och alltid säger de att det är inget farligt att ha dubbelslag etc.
Men har du frågor till läkaren så skriv ner dem för oftast kommer man på allt när man kommer hem.

Skogskraft
0

#20: Tack för tipset. Nu när du säger efter lång infektion…

Tja, innan en förkylning som blev influensa som blev luftvägsinfektion hade jag inga problem med pump eller minimal kondition som jag har nu…

Tatsu
0

# 21 Man ska inte bagatellisera en förkylning, och inte  överanstränga sig  med en infektion i kroppen.
Det är många som tränar som vanligt för " det är bara en liten förkylning" men om man känner efter dunkar det ganska hårt i pumpen när man har en förkylning.

Hoppas du får träffa en "bra" läkare som har tid att förklara saker och ting. Det tog lång tid innan jag hittade en sådan, mig tittade de över huvudet och pratade med varandra första gången jag låg på sjukhuset med flimmer. Det gjorde mig bara mer rädd och ledsen, ingen förklarade något för mig.

Lycka till.

chik
0

OskyldigJa gottfolk nu blev det väl, god natt.chikOskyldig

Lena.P är jag i verkliga livet.

Bybo
0

#23 Redan? ;-)