Lurade!!
Vi vet att det är något i detta huset… en ande eller nåt.. Har vetat i flera år nu. För ett par månader sedan så knackade det ganska ofta i väggarna nere. Till och med på vissa fönster. Vi brydde oss inte om detta så mycket då vi trodde att det var anden som ville påkalla sin uppmärksamhet.
Men ack vad lurade vi blev. En natt så knackade det just nere igen. Jag var hemma ensam. Jag gick ner och kollade ut genom verandafönstrena. Fick se 2 killar i tonåren!!!! Och dom sprang mot grannens hus där dom bor!!! Senare ett par helger efter så fick min dåvarande pojkvän se 3 ansikten i fönstret vid ytterdörren. Han sprang upp och ut….Då sprang dom oxå mot grannhuset där dom bor. Snacka om hemfridsbrott!!!!
Sätt dit någonting som ser otäckt ut i ett av fönstren där de brukar titta in i. Någon Halloween sak, vi gjorde spöken av uppblåsta ballonger och gamla lakan som vi målade ögon på och hängde upp på en halloweenfest, kanske det kan avskräcka dem från att busa.
Du verkar ju inte vara lättskrämd när du törs gå och kolla fast du är ensam, jag hade nog krypit under sängen.
hahaha…..det har inte hänt mer sen efter att mitt ex rusade ut efter dom. Dom trodde jag var ensam utan karl….vad dom bedrog sej!! hahahha…Näää..lättskrämd är jag inte!
MVH Mia
Ja du! instämer med Tatsu, skräm dom så att dom aldrig glömmer det. Ni kan ju få ett gott skratt på köpet..Ha det nu så roligt
Lena.P är jag i verkliga livet.