Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 1826 ggr
Yvonna
0

Känner dofter

Hej jag har en undran ,hur kommer det sig att jag känner dofter som ingen annan känner ,inatt vaknade jag av att det luktade och då menar jag nästintill "stank" herr parfym ,men ingen som hade herrparfym så starkt var ens i närheten ,och igår under distans healingen kände jag också en doft som jag ej än kunnat komma på vad det var för något ,imorse då jag vaknade så kände jag lukten av bränt ,,,hjälp mig hur kommer det sig att det blir så ,är det någon som vill säga mig något eller vad ???har lärt mig nu att jag inte kan säga till andra som är nära mig "vad är det som luktar ??" för ingen känner det mera än jag och de tittar så konstigt på mig

Någon som har det likadant? Kram Yvonne

SusanneStromstedt
0

Jag råkar ständigt ut för detta,men numera tror min familj på mig sen dom av en händelse var med om samma  sak..

Min granne vägrar komma innanför min ytterdörr "för att det är en så underlig atmosfär".. Oskyldig

TantAlma
0

Jo, då min tråd handlar om lacknafta och jag har känt brandrök, spritlukt och öl lukt.

mariaef
1

Jag har också känt såna dofter. Vissa vet jag vem doften tillhör, då jag förknippar den med en specifik person, medan andra sätter myror i huvudet på mig. Jag har någon som hälsar på ibland som luktar väldigt starkt av "bibliotek", du vet den där härliga doften av böcker som möter en när man stiger innanför dörren. Men jag kan inte komma på vem det är. Förut kom ofta doften av cigarettrök, stark, när jag tittade på tv, men när jag kom på vem det var, försvann den.

Yvonna
0

ok ,jag har försökt att komma på vem det doftar från eller vad men ingen jag känner eller har känt "osar" sådan herrparfym ,,,min pappa dog för 26 år sedan men han använde inte parfym för vi barn var allergiska ,,får fundera vidare ,Kram Yvonne

mariaef
0

#4 Ja, och hör med vänner och bekanta också. De brukar kunna friska upp minnet på en ibland.

Lycka TillSkrattande

Kram Maria

TantAlma
0

Jag associerade inte min pappa med lacknafta men det var just den beskrivningen jag fick. Han är här just nu. Så jag önskar att jag kunde få känna parfymdoft istället. Men han gillade att vara naturell sa han ofta.

helenaK
0

detta låter hemskt men dagen då min man dog så sprack han i magsäcken på en av våra toaletter.Efter hans bortgång så tyckte jag att på just den toaletten luktade det torkat blod?har kännt samma doft ute ochså..antar att det betyder att han är näraSkrattande kaanske lite obehagligt med ljust den doften men för mig gör den mig glad…

[TotemoOmoshiroi]
0

Händer mig väldigt ofta. alltifrån parfymer från herr eller dam, till cigarettrök, cigarr, gubbsvett och blommor.
Jag ser det som ett typiskt Tecken på att någon från andra sidan är och hälsar på. Cool

Manni
0

I natt vaknade jag och kände doften av pip- eller cigarrök. Jag tror att det var min morfar eller farfar som var på besök och somnade tryggt om.

[Kaninfluff]
0

har också varit med om det, fast då har jag känt lukter som jag känt i drömmar och så..

chik
0

Oskyldig Jag känner också dofter!! och det är väl min andlighet.skulle jag tänka mig..Men i bland blir man inte klok på en doft,i förgår vad jag ute i skogen och på ett ställe luktade det fiskpinnar,o det blir jag inte klok på..Men jag tycker det är kul att man kan något eller känner någotOskyldig..nu krånglade jag till det…

Lena.P är jag i verkliga livet.