Go'morron, go'morron :) uppe m tuppen du å ser jag? :D

Jo, men inga drömmar i natt.
SEV 

Godmorgon.
Nä, inga drömmar.

God morgon 
Nu hemma efter natt arbete, så nu ska jag sova, god morgon ni som lever ett normalt liv.

god morgon och sov gott från en nattarbetare till. Det har kommit snö nu på morgonen, rena aprilvädret så här i januari. Vackert men blött och jag fick en massa snöflingor i ögonen nu när jag cyklade hem.
Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Ja Godmorgon på er , fast det tycker väl inte ni förstår jag som har varit uppe tidigare än tuppen, jag har haft sov morgon klev inte upp förren efter 8 tror jag …

Godmorgon på er! Är lite trött idag, men gör inte så mycket. Är ju ledig från jobbet.
Jag önskar det samma.Jag hoppas att alla har lika fint väder som vi har här i norra halland…chik
Lena.P är jag i verkliga livet.
Godmorgon alla :)

Gomorron!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Morgon !
God morgon kära Ön-själar!
Här e d en trött dag idag efter en sväng på krogen igår….
Sen så har snön letat sig hit till ön oxå så det ser ur som vinter ar kommit trots allt…
Stor kram till er alla!!
SpiritEye
Go´morron.
Här försöker solen titta fram och det ser jätte härligt ut.
Tänkte ta det lite lugnt idag för jag har åkt på en förkylning igen. Ska ialla fall ut på en kortare promenad.
Godmorgon, nu har jag fått fart på den gamla dator.
Ingen sol här i söder.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

God Morgon

Good Morning

Godmorgon själv herr SEV
nu är det ju visserligen inte morgon längre men jag struttar fortfarande omkring i pyjamas
solen skiner bara 1 minusgrad verkar bli en perfekt dag för en promenad eller ut och skjutsa ungarna på sparken 
Morning!
Var uppe en sväng runt 6 men gick och lade mig igen. Ensam hemma hela dagen så varför kliva upp i onödan? :)
Här hos mig i Uppland skiner solen, vinden ruskar lätt trädens toppar och tempen ligger på -1, ingen snö. Ska straxt pallra mig ut på en tur med hunden.
Önskar er alla en riktigt skön dag//Susanne 
Susanne 
Inget är omöjligt, vissa saker tar bara lite längre tid.

God morgon alla.Som sagt här i Uppland skinner solen.Är förvantansfull ska på gudinnemeditation hos ett medium.Undrar vad det blir.Spännande blir det

god middag får jag kasta in då :) svag vinst på v75 igår så det blev lite kuldricka igår. resultatet blev seg skalle idag :) må bäst i ljus med er
Go`eftermiddag! Sprakande vintersol, -7 och gnistrande snö på promenaden i vinterlandskapet med två glada voffsingar! Gott kaffe i stugan som avslutning.. Kan man begära mer av en januarisöndag..? 
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Här skiner också solen och -6 med gnistrande snö :) Nu ska jag dricka kaffe och sen gå ut en stund i det vackra vädret :)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Nu har jag lite försenat dragit i mig morgonkaffet :-) Ska strax åka med Kerstin #21