OT: Svikit pappa.
Jag har svikit min pappa för en sak jag inte kan berätta, för då bryter jag ihop.. Men nu är det såhär att han inte ens vill se mig, och jag får bo hos mamma sålänge.. Jag kan inte prata med han för då bryter jag också ihop.. Herregud, jag vet inte vad jag ska göra..

Jag förstår att det är jobbigt just nu, men jag tror att om du bara väntar ett par eller några dagar så kommer din pappa att vilja prata med dig snart. Han kanske behöver ha lite distans just nu för att tänka igenom situationen och tänka på hur han kan prata om det med dig på ett bra sätt sen.
Skickar en varm Kram till dig!!!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

#1 Tack Elisabeth, bra att veta att du är så snäll!
Tiden läker alla sår, och det stämmer verkligen.
Ta det bara lugnt, så ska du se att ni kommer få kontakt med varandra snart. Antingen kontaktar han dig, eller du honom när du känner dig redo.
vad det än är du gjort, så kommer han förlåta dig.
Ta det lugnt vännen så skall du se att det kommer att lösa sig! Som TotemoOmoshiroi skrev så läker tiden alla sår…
Så avakta å ta det lugnt så skall du se att du å din far kommer att hitta tillbaka till varandra igen. Så illa kan du inte ha gjort honom så ni inte hittar tillbaka till varandra. Blod e tjockare än vatten sägs det ju. Å har man blodsband till varandra så brukar man läsa det mesta. Skickar healing till dej å din far å att ni skall lösa er konflikt å att ni skall finna varandra igen. Använd kärleken för den e den starkaste känslan av alla.
Amore vincit omnia. (kärleken övervinner allt)
Kram till dej!

Som sagt allt kommer att lösa sig.Han är besviken nu o vill visa att han verkligen menade allvar.Men är man pappa så kommer han så småningon att förstå o förlåta dig.Men du får försöka att hålla kontaken även om han avvisar dig.Många kramar från en som oxså gjort sina misstag.