Ande?
Humm
Jag undrar om andar kan tala?
För igår låg jag i min säng, klockan var runt 2 tiden. Alla de andra sover. Men helt plötsligt hör jag: JOHO! jag blev jätte rädd! Jag sprang upp och lugnade ner mig, Jag hörde rösten vid sidan av min säng där jag tycker mig ha sett nått. Så ser det ut som om någon ligger i min pappas säng! Nån som inte är lång typ ett barn! Det går precis som en kropp i konturerna!
Vad kan detta vara? Jag kan ta kort!
Mvh Jennie!

Det var Borat!

#3 heh

3#
4# Va?
Inget konstigt med det, sådant händer, du behöver inte vara rädd.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Jag var med om nåt liknande när jag var yngre. Då var det en äldre dam som ropade mitt namn alledes utanför mitt rum. Enda gången jag varit med om det och det var riktigt obehagligt.

Är det en ande?

Jag tyckte det låg någon i min pappas säng så tänkte jag: Nej det gör det inte då hörde jag någon säga Joho !
Om du väntar lite kanske till imorgon kanske det är nån som kan svara dej…:)
Ta till vara på alla nära och kära du vet aldrig när dom lämnar denna jord <3
http://pysselgummsan.blogg.se/
Det är inte alls omöjligt att det var det! Svårt för mig att säga eftersom jag inte var där när det hände. Men det är inte ovanligt alls att de gör så!!
Kramis

Hej på dig.
Jätte svårt att vagöra om det var en ande eller inte eftersom jag inte var med.
Men det händer i bland att man kan höra Andevärlden klart och tydligt men då bör faktiskt ngn mer hört detta också.
Under fysiska seanser så händer det att man får uppleva dirket röst vilket innebär att Anden pratar med en och rösten kommer från tomma luften och alla som är närvarande under seansen kan höra anden prata med en.
Då kan persoen och anden ha ett vanligt samtal med varandra och prta med varandra.
Jag har varit på ett par sådan seanser och det är en underbar upplevelse.
men dom fysiska seanserna är ju väldigt speciella.
Lasse

Jodå, andar kan visst prata! Min mamma kom igen på telefonen en gång och ropade tre gånger, "det gick bra"! Det hände när min ena syster låg inne för en svår operation, och vi var väldigt oroliga för hur det skulle gå!