Gokväll!!
Måste berätta om en sån konstig sak som hände nu när vi var ute på kvälls promenix med våra vovvar. Jag och min sambo går bredvid varandra när sambon säger -Tyst hör du var det prasslar?? Jag säger
-Neej var då? När jag vänder mig mot sambon så ser han ett ansikte bakom mig!? Ett kvinno ansikte som oxå tittar mot honom… Han säger bara fy f*n o fortsätter gå. När vi kommit in så berättar han detta för mig o jag kan säga att jag har fortfarande gåshud även fast det var typ 20 min sen vi var ute.. Kan andar visa sig så???
Trevlig kväll till alla =)
//Sarah

Ja dom kan visa sig så och kanske är det någon som stått dig nära som vill ha kontakt med dig. Kände han igen henne eller kunde han beskriva så att du kände igen personen?
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Ja, varför skulle de inte kunna det? Det beror ju också på hur mycket energi de har. Vissa kan visa hela sej och vissa visar sej bara som en orb på bild eller i filmkameran. Men jag förstår att du vart rädd, ja och din sambo såklart. Man vet liksom inte hur man ska reagera. 

Min sambo har sett samma ansikte inne i vårat hus. Så vi vet inte om det är kopplat till mig. Det kommer medium till oss den 10 så jag ska se om dom får kontakt med någon!! =)

Lycka till, gud så spännande. 

#3 Ok, vad bra, då får du förhoppningsvis veta vem det är och vad hon kanske vill.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

#5 Ja vi får hoppas att vi får veta något…=) Förra gången medierna var här vart det jätte lungt efteråt o sen började det igen… så nu är det andra gången dom är här.. Ska bli jätte intressant!! =) och det är efter att dom var här förra gången som har har sett kvinnoansiktet….