Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 863 ggr
Ludvig1
0

HJÄLP!!!!!

I Natt drömde jag att jag skulle hem till min farmor, och hälsa på min farfar som var på tillfälligt besök från himlen… Varför drömde jag det?

Jag kommer ihåg från drömmen att innan jag gick in. Jag grät för jag skulle få träffa min farfar för första gången. men jag vaknade innan jag kan träffa honom. Varför drömde jag detta?

Också när jag gick på dagis drömde jag att min farfar i miniatyr satt på min väska som jag hade på ryggen och pratade med mig. Vad betyder drömmarna?

Ludvig1
0

Putta, please

Ludvig1
0

putt igen:D

Ludvig1
0

putt, förlåt att jag puttar hela tiden. men det är bara för att det ska stå mer än tre svar imorgon när jag tittar in. Drömmarna betyder mycket för mig och jag skulle bli väldigt glad om någon kunde hjälpa mig

Elisabeth-J
0

Ursäkta Ludvig1, men du kan ju inte kräva av medlemmarna här att dom måste tolka din dröm, att det måste finnas mer än 3 svar här imorgon! När man gör som dig, puttar hela tiden och kräver svar så gör ju det att man inte vill svara också. Jag har skrivit detta till dig tidigare: När du vill ha hjälp så kan du inte kräva hjälp, alla gör det om man vill och kan.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Ludvig1
0

Ja, Förlåt, Men du har inte skrivit det till mig innan, Det tror jag inte. Jag menade inte att pressa. Och jag menade inte heller att jag skulle ha 3 svar, utan att jag vill ha mer än de tre svar som jag redan har skrivit. Förlåt, ska inte upprepas

Tuva-Lena
0

Vad hade du för relation till din farfar? Fick du någonsin lära känna honom, eller är det någonting som du går och grämer dig över att du aldrig fick tillfälle att göra..? Fråga dig själv varför, då får du nog dom bästa svaren. Vad betydde din farfar för dig? Saknar du honom? Var han någon du såg upp till? Ofta kan man själv hitta svaren om man frågar sig själv vad personen man drömmer om, betyder för en - eller symboliserar. Det kräver lite tankearbete att tyda drömmar, och framför allt så måste man vara ärlig mot sig själv. Glad Lycka Till!

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Hyacint1
0

Om du hade en mycket nära relation till den farfar, så är det ju inte så konstigt om han kommer till dej i drömmen ,ibland ta det som en hälsning från honom, och var glad och nöjd med att han är med dej i drömmen i bland……:-))

[Hellas]
0

Jag tror att när du var liten var din farfar med dig som en av dina skyddsandar. Därför upplevde du, på barns vis, honom som en liten miniatyr gubbe *ler*. Säkert för att inte skrämma dig!
Han gav dig små råd och stöd såsom en farfar kan göra med sin visdom och lugn som de besitter.

Idag är han kanske inte med dig hela tiden men dyker upp ibland för att kolla till att allt är bra.
Drömmen tror jag är en liten försiktig hälsning från din farfar som ju inte vill skrämmas.

Jag tror att drömmen med din farmor och att du vaknade innan du fick träffa honom kan bero på att du kanske har lite rädsla samtidigt som du så rysligt gärna vill träffa honom.

Ibland vill vi ju så gärna men kommer inte riktigt ända fram och det kan bero på att vi inte är riktigt redo fullt ut.
Fråga dig själv vad du behöver arbeta med för att komma vidare, du kanske måste vänta några år innan du kan få full kontakt.

Gullunge
0

Hej det kanske betyder att han kommer och besöker dig i en dröm det kan va så