Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettmedium
Läst 1489 ggr
Mia65
0

Medium

Hejsan!

Hoppas ni har en trevlig kväll!! Tänkte höra om nån av er har hört talas om detta medium?? Hon kommer till mina trakter i mars. Pdf fil

http://www.freewebs.com/ljushealing/Kurser/Aliyahbroschyr%20mars%202008%20Eksjo.pdf

Elisabeth-J
0

Jag känner inte igen henne eller har hört tals om henne.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Mia65
0

Ok tack..tydligen ska hon va världskänd..men har aldrig läst eller hört talas om henne.. Får nog spara pengarna till nåt bättre..Skrattande

Jimmy-Ottossn
0

Jag har tyvärr aldrig hört talas om henne jag heller, kanske är hon isf mer känd utanför Sveriges gränser? om hon nu påstås vara världskänd.

Mia65
0

Ja hon är ju inte svensk..Tror hon är från ryssland. Har tolk med sig..

Elisabeth-J
0

Men Maria Rosenlind tycker jag låter som ett svenskt namn?

Om hon är världskänd så borde man ju kunna söka och läsa om henne på google. Ska kolla det imorgon.

Elisabeth 

Mia65
0

Maria Rosenlind är ju en kontaktperson. Den jag undrar över heter Aliyha.. Hittade annonsen på energivågen

17 mar, 22 mar

Djup och detaljerad klärvoajant reading med en av världens främsta

Eksjö, Småland (exakt adress fås efter anmälan) Tid: 09:00 - 17:30
0733 - 20 46 33
http://www.freewebs.com/ljushealing/aliyah.htm
maria_hope_rosenlind@hotmail.com

Aliyah ser dina karmiska blockeringar och program som hindrar dig att leva det liv du önskar. Inte minst är hon populär bland de som redan nått långt eller professionellt hjälper andra.

Elisabeth-J
0

Ok, men då kan man ju fråga kontaktpersonen om man kan läsa mer om henne någonstans.

Elisabeth 

Jimmy-Ottossn
0

6# hadde jag varit du så skulle jag först prata med Maria Rosenlind, och fråga efter referenser, ev om du kan få prata med någon som gått kurs för henne innan så du kan ställa lite frågor. sedan självklart skulle jag fråga hur kursen går till. det är ju ganska så mycket som ska kännas rätt inför en kurs, och inte boka första bästa kurs och slänga ut tusentals kronor, så undersök och känn efter hur det känns innan du bestämmer dig är mitt råd!

Mia65
0

Jo det är klart..:) Tänkte bara om det va nån här som hade hört talas om henne?!

Jimmy-Ottossn
0

10# det finns en del människor som slänger ut pengar på allt möjligt som dem inte får valuta för så ville bara upplysa digGlad, men det är bra att du frågar runt, och här på ön brukar man få svar på det mestaSkrattande

Mia65
0

Tack för hjälpen!! Kramisar..

rosmarin90
0

Alyah är ett ryskt medium o hon kommer till Östergötland i februari. Är det nån som är intresserad pm-a mig. Jag är inte kontaktperson eller så men har fått mejl om hennes besök. Skulle vilja se henne hålla föreläsning i alla fall.