Glädje & inspiration 25/1
Skriv gärna och berätta om det som har gett er glädje och/eller inspiration idag. Eller berätta om något roligt eller positivt som har hänt er under dagen 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

min glädje idag var när thinka fick kontakt med min ängel..sen att ha mina barnbarn här idag..tre stycken…så nu är det fart här månge ni tro..kram
För det första så har jag FREDAG skrivet i pannan. Jag strålar, ler och vinkar. Sedan är det löning så jag har shoppat mig lyckligare. Längtar tydligen till våren för det blev en tunika i limegrönt… Annars går klädvalet ofta i svart….
Har bokat lyxweekend med gubben i mars.. Och biljetter till TAW.
Hej svejs, grus o grejs!
När jag sitter här just hemkommen, och lite darrig, är jag tacksam över att jag fick en föraning om att en bil skulle svänga ut i vägen framför min bil. En känsla sa mig att jag skulle sakta in bilen, och kort därefter så svänger en "idiot" ut i vägen mitt framför näsan på mig, utan att se sig för - på en 90-väg! Tack vare att jag kände på mig det här innan, så hann jag bromsa in utan att köra in i sidan på den andra bilen. Skyddsängel..?
Jag var dessutom på väg hem efter en begravning. Min vackra moster som begravdes, vacker både på in-och utsidan. Tänder ett ljus till hennes minne..
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."
Har varit hos min frisör idag
En bland många många gånger nu fram till maj.. Ska vara med som hårmodell då hon ska göra sitt gesällprov..
Jag har lyssnat på musik som gör mig glad. bland annat Bon jovi.
Har varit på jobbet idag och städat hos en av våra vårdtagare. När jag skulle gå sa hon att det vore så roligt om jag kunde komma tillbaka nästa gång hon har städ, eftersom vi hade så mycket att prata om. Då blev jag varm i hjärtat och glad!
Min sexåriga lek kompis kom idag, så nu har jag fullt upp.

jag har kört långtradare!! bara 10m och rakt fram men ändå! jag gillar långtradare

Glädje idag har varit bl.a att Carola, hennes son, min son och jag stack iväg en stund, käkade och hade det trevligt tillsammans, en del goa skratt fick vi också 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

_Är så glad att jag och min äldsta son varit på Ikea och köpt nya möbler till honom. Den glädje och värme som jag upplevde går inte att sätta ord på. Så lite kan ge så mycket. Jag älskar mina barn!
Kram
Anne Mari_

Jag hade en riktigt tråkig och allmänt dryg dag, är less på jobbet. Sen kom jag ut till stallet och träffade Cattgirl, då var allt som bortblåst! Hon får mig alltid att skratta, hur less jag än är! En underbar vän helt enkelt!
#9 CAROLA..?