Snart Fullmåne
Ja då är det snart dags för nästa fullmånde som jag tror inträffar den 22 januari
!
Vi hade ju en tråd tidigare gällande Svartmånen så jag gör en ny för Fullmånen. Jag tror att den infaller den 22 januari.
På ÖN brukar det ju märkas ganska rejält att det är fullmåne 
1. Vilket stjärntecken är du född i?
2. Känner Du av fullmånen?
3. Hur?
Kram och ljus styrka till oss alla!

1. Lejon
2. Ska kolla den saken nu :-) Jag kommer aldrig ihåg att titta efter samband…men jag ska verkligen försöka göra det den här gången ;-) Du kanske kan vara gullig och påminna mig när det är dags. :-)
3. Samma som 2.

1. Lejonet
2. Jag känner alltid av fullmånen. Vad jag minns har jag inte alltid gjort det, det började kanske för några år sen.när jag var ca 13-14..
3.Jag som annars kan somna när och hur som helts, kan ligga vaken i flera timmar. Sen blir jag också fort irriterad och kännsligare.
Men det blir jag iofs ofta när jag ligger vaken och tänker för mycket..

Kräftan här!
Och jag mår för det mesta väldigt bra när månen är full!
Kräfta
Jag går i full blom
.
Det finns iget som heter lagom under denna period för min del…. allt eller inget.
Super deppig/glad/arg sov.
Sömnen känns även onödig för min del under denna period.
1. Vattuman 2. Alltid 3. Kryper i kroppen svårt att sova rent allmänt okoncentrerad.

1. Vilket stjärntecken är du född i? Kräfta
2. Känner Du av fullmånen? Ja
3. Hur? Lusten ökar, alla känslor ökar - för det mesta bara positivt!
1. Vädur/Fisk ( Vattumannen i månen )
2. Ja!!
3. Svårt att sova, Rastlös, Skitarg eller Glad, tokig osv…
( sitter just och stresshoppar meed ena benet…beror månne på månen som håller på att bli på fyllan..eller bara mitt mående?)
1. Vattuman.
2. Har inte tänkt på det så mycket förut jag heller men ska kolla nu jag med.
3. Återkommer om det.
Oxe
Ja
Har svårt för att komma till ro, och såver väldigt lite.
Lena.P är jag i verkliga livet.

Jungfru
JA! Mycket!
Sover dåligt
Drömmer
Ökat lust..
Mycket energi
Pratig- mer än vanligt 
Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus
Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!
1: kräfta
2: ja
3: sover dåligt, mardrömmar och orolig kropp

1. Oxen
2.Ja
3.Sover väldigt oroligt o mardrömmar

1. Skytt
2. Ja
3. Sover mindre, får mer energi, drömmer mycket och oftast sanndrömmar.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
1.Vädur
2.Ja
3.Blir lätt ilsken och deprimerad. Ungefär som PMS känns det fast 10 ggr värre oftast. Paradoxalt nog även mer sexlust under fullmånen.

Skorpion.
Ja, väldigt mycket.
Blir mer öppen. Får tydligare "bilder" till mig.

1. Jungfru
2. Jodå.
3. Svårt att sova. Mer värk. Rastlös…:)
1. Vädur
2. Gör inte alla det…
3. Svårt att sova och slappna av, drömmer massa drömmar på en gång om jag lyckas somna…
1.Våg
2. Ja
3.otrooligt pigg,om jag somnar,så sover jag dåligt,drömmer mycket m.m
1. Lejon
2. Ja
3. Högvatten i kroppen, känslig, sover dåligt, mardrömmar - ofta om spöken/andar, mer ont i kroppen.
Med Stjärnljus // Shintaida

Tittade just ut och det är fullmåne nu, en stor rund lysande måne på himmlen =) så fint
Är tvilling har aldrig tänkt på om jag känner av fullmånen förut, ska tänka på det nu om jag känner av någon skillnad ;)

1. Vilket stjärntecken är du född i?. Skorpionen
2. Känner Du av fullmånen? ja, mycket
3. Hur? Har ofta mer energi, sover mindre, kan vara lite orolig, känslig, stark, Tycker månen är magisk.. Jag behöver tänka mer på hur jag äter mm någon dag innan. Slarvar jag blir jag som att jag har pms.. ler.. Huvudvärk.mm. som sagt det där med flod och ebb.. Syror och vätskor i kroppen går mer upp i kroppen under denna perioden och där tror jag att vi kan påverkas olika..
Må gott

1; Vattuman
2; Ja, lite
3; Har ofta svårt att sova och om jag väl somnar så sover jag oroligt.
Tack och hej, leverpastej!

1.Våg.
2. Ja
3.Svårt att sova,rastlös.
1.stjärntecken… Skorpion?
2. Känner fullmånen… ja!
3. Hur… blir vätske fylld i kroppen och får ökad värk. Sover antingen jättehårt eller jätte dåligt. Drömmer. Kan ha humörsvängningar.
Alma

1. Våg
2. känner av fullmånen ordentligt, fast lite olika från måne till måne *ler*
3. Humörsvängningar, inget är lagom, JÄTTE av allt ledsen, glad, arg.. sover oroligt men får samtidigt en otrolig kraft?

1 . Vädur
2. Ja
3. Får svårt att sova, känner mig rysligt pigg.

1. Vädur
2. Ja
3. Jag blir lätt stressad och har svårt att somna.

Skulle bara berätta att för min del var det mycket svårt att sova inatt. Kändes som det är mycket energier på gång just nu. Jag är inte trött alls idag fast det blev dåligt med nattsömnen!

här kommer flera svar
1. Vilket stjärntecken är du född i?
oxen
2. Känner Du av fullmånen?
ja
3. Hur?
Jag sover oroligt och vaknar flera ggr per natt känner mig rastlös i kroppen

1. Skytt
2. Har faktiskt aldrig tänkt på det tidigare, men inatt har jag sovit fruktansvärt dåligt iaf. Ska oxå kolla upp om det finns ett samband.
3. Ska kolla upp det..återkommer vid nästa fullmåne..:))
1. Våg
2. Ja
3. Kan inte somna

1. Stenbock
2. Ja
3. Får mer energi, Blir mer spralligare och smågalen
1. Kräfta
2. Ja, älskar månen och blir lugn, glad och kreativ
3. Sover som en stock fast jag hellre skulle vilja vara vaken och umgås med månen. ;)
"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

Hur länge ska han hålla på? Här känns det som att han varit snorfull i över en vecka. Hade det inte påverkat värken så negativt så hade jag säkert uppskattat det…:)
Stenbock
ja
Får energi, men sover mycke dåligt
Jag påverkas mycket av fullmånen när det gäller sömnen är helt klarvaken fram till 05.00 på morgonen tycker det är jobbigt men en vacker måne annars att se på, jag är skorpionens stjärntecken.
glömde tillägga att det positiva för mig när det är fullmåne är att jag jobbar natt och är väldigt pigg då så det är både nackedelar och fördelar*s*

Hej, hej.. Ville bara säga att denna gång när det har varit fullmåne har det varit full fart, massor av enegi och jag har fått massor gjort. Så det känns bara bra. kram kram
Hej Bullen!
Jag är en Jungfru på 32 år som faktiskt inte vet om jag påverkas av månen. I natt har jag sovit som en stock, men jag har nästan aldrig problem med sömnen. Har varken mer eller mindre energi än vanligt. Tror jag. Jag har drömt ovanligt mycket en period, men kan inte koppla samman det heller med månen.
Är jag onormal?
Hälsningar en förvirrad jungfru
#39 Ingen aning, frågan är väl, vad är normalt :-).
Du kanske faktiskt har lyckan att kunna balansera upp tillvaron under denna period.
För min del har det nu gått över och som vanligt är jag trött som efter flera dagars partajjande utan sömn.
Några pratar om Ebb och flod och för min del är jag nog relativt Ebbad just nu känns det som.

1. Vågen
2. Nja.
3. Nu har den dagen redan passerat. Tror jag hade mycket energi den dagen.
1. Skorpion
2. Ja
3. Har svårt att somna och när jag väl har somnat så sover jag oroligt. Är trött och irriterad. (Fast det sistnämnda kan bero på andra orsaker)
1. Vädur
2. Ja
3. Oftast svårt att sova. Drömmer konstiga, och ibland många, drömmar.
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin