Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 248 ggr
Elisabeth-J
0

Glädje & inspiration 24/1

Skriv gärna och berätta om det som har gett er glädje och/eller inspiration idag. Eller berätta om något roligt eller positivt som har hänt er under dagen Glad

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Manni
0

Vinters första snöoväder är här! Inte så roligt att köra bil, men annars är det ändå ganska härligt med snö överallt!

tommytoe
0

Tja, min son fyller år idag och han blev gratulerad imorse innan skolan och det var ju kul!

Kanske händer något mer positivt idag. Dagen är ju inte slut än.

Tatsu
0

Dottern gjorde något i dag som hon inte har kunnat gjort på flera år, det gjorde mig stolt, glad och framför allt så är det så roligt för hennes skull att det går åt rätt håll.

TantAlma
0

Jag har till min glädje fått städat idag och inspiration har jag fått från mina änglar som jobbar hårt med mig Skrattande.

Bybo
0

Swe leder mot Tys i handboll hahahhähähä….

Thinka
0

Idag har jag fått ett bokat datum för min första privatsittnig. Är jätte glad och jätte nervös!

SEViking
0

Min 5 veckors hosta som varit rethosta börjar äntligen ta med sig skiten upp ur lungorna. Fast det tar nog några dagar innan jag kan sjunga för tjejerna igen, *ler*

Febern har släppt, jag vaknar inte längre sjöblöt av svett 10 ggr per natt.

Det glada humöret börjar återkomma.

Vad kan vara mer glädjande än att hälsan går åt rätt håll?

SEV Oskyldig

skruttan31
0

att jag äntligen gick av min hemske vecka på jobbet,, o nu får njuta av 3 dagars hel ledighet,, ska bli skönt,,

Bybo
0

Just nu….Hittat några roliga låtar med Nina Hagen *S*….

Morsan1
0

Jag är jätteglad för att jag just pratat med Happy och bestämt en "date" med henne!

mamma74
0

Har varit på mitt "första" gympa pass.. Gissa om det känndes BRA!!Skrattande

Elisabeth-J
0

Jag är så glad över att en elev får så många besök hemma hos sig från mina anhöriga :) Nu kommer dom och hjälper till med något som har varit viktigt att få reda på i många år! Äntligen får jag och min släkting svaren som vi har kämpat med.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Bybo
0

#12 Det är så coooolt!!!!!