Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterredskaptarotpendelkristaller
Läst 991 ggr
Greenmile
0

Tarotkort

Om man vill börja titta och lära sig med om Tarotkort, har ni något bra tips om hur man ska gå till väga.

Finns det böcker som kan rekommenderas eller liknande?

cillaj
0

Ett bra sätt att lära sig tolkning, eftersom det är mycket bilder i Tarot, är att läsa om Arketyper. Finns böcker på biblioteket att låna.

kram Cilla.

monkam
0

Det finns att köpa Tarotlekar och böcker för dessa där finns mycket information. OM jag får rekommendera någon så säger jag Osho Zen kort.Glad

Ludvig1
0

På en affär som heter källan kan man köpa tarot kort.

BranDuir
0

#3  jaha bor du i Hässleholm??

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Greenmile
0

Har en affär i närheten där jag kan köpa kort här i Borås, mer intresserad av att hur jag kan lära mig att läsa dom.

Greenmile
0

Har skaffat mig Osho Zen kort och i där medföljde en bok angående tolkningar. Nu vill jag lära mig mer!

miramis2
0

Hej, en perfekt bok som är som en kurs rakt igenom , är tarot steg för steg med ylva trollsveden/trollstierna. Den är kanon och har gett mig enorm glädje o på ett relativt lätt sätt lärt mig det här. Jag lovar att du fixar det om du följer den och samtidigt har en bra kontakt med din egen magkänsla parallellt. Ha kkul, det är en avgörande ingrediens för vad du än ska lära dig. LYCKA TILL!!!

Greenmile
0

#7 Min magkänsla har jag alltid litat på så den kommer jag inte att tappa bort.

Tack för tipset, ska kolla upp den!

Ewerhof
0

Viktigast är ju att du först av allt väljer en kortlek som du känner positivt inför. Utan den kontakten blir det bara en kortlek bland alla andra och ingen tolkning vill komma.