Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: foton
Läst 2102 ggr
Tonilla
0

Lysande klot!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag fick besök av busungar på Halloween. Det ringde på dörren och utanför stod en grupp utklädda barn, helt knäpptysta. Jag började bjuda på godis och undrade om dom inte skulle busa med mig? Och det gjorde dom. Inklampandes i min trädgård kommer två hästar med utklädda ryttare. Oj så paff jag blev! Hästar mitt inne i samhället. Det var bara att skynda sig och hämta kameran och knäckebröd. Korten som jag tog blev dock inte bra på grund av ett lysande klot som förstör bilden. klotet är över eller strax intill samma flicka på alla korten. Jag märkte detta med detsamma och tog fler kort, men det gick inte att få det bra. Linsen var inte smutsig.

Tonilla
0

Min fråga är. Är detta lysande klot en Orb?

¤ Hälsningar Tonilla ¤

chik
0

OskyldigHej! jag kan inte sådant här, men något är det, det fasinerar mig väldigt mycket och jag tror att det är en såkallad ORb..det som är så fantastiskt är att den kan vara över en speciel mänisk plats.Och då kan det ju inte vara damm på linsen tycker jag..

Och kamerorna i dag ser mer än ögat..jätte bra bild..Det här är ju något som man ser…Energi som blir runt..Ha det chik

Lena.P är jag i verkliga livet.

Tonilla
0

Tack för att du svarade. Är det någon annan som har sett ett sådant här klot innan, som vet var det kan vara? Klotet hamnar inte i mitten av kortet så jag tror inte att det är blixten. Som sagt var det håller sig över och vid sidan av just den här flickan. Nu ska jag laga lite middag. Hoppas att någon mer svarar. Det vore intressant.

¤ Ha en bra dag! ¤

¤ Tonilla ¤

drutten53
0

hej ska kolla in det sen..har lite mycket att göra just nu..men mot kvällen ska jag nog hinna titta..kram

ClarasMamma
0

Jag tror det är nått litet anderbarn som med vill va med och fira Halloween det är nog inte bara vi som är gottesungna ler..

Ta till vara på alla nära och kära du vet aldrig när dom lämnar denna jord <3

http://pysselgummsan.blogg.se/

Tonilla
0

Tråkigt att jag inte hade fått några fler svar. Hoppades på några fler. Snyft. Det kanske inte var något märkvärdigt på kortet ändå?

Natti Natti. Nu ska jag sova. Tack till er som svarade.

¤ Kram Tonilla ¤

drutten53
0

hej lovade ju att titta på dessa..den här orben är andra bilden..du har en man i den..mörkårig o mörkt skägg…du kan se hur han står upp med ena benet lite vikt..neråt vänstra sidan har du ett barn i gul kjol..kan även va en tonåring…cirka två cm över barnets huvud tycker jag se ett babyansikte…till höger om orben har du även ett ansikte som är på väg ut från orben..det lila runt orben är aurafärgen..i hjässan..det undre gula färgen går åt magen..fast magen har mer brangult…du har även ljusblåt över det gula..om jag inte tar fel nu så står den för halsen..är inte hundra..men orben har en star energi…den är starkare än den första…ju starkare dom är desto bätre är dom..nästan så att dom kan visa sig för en..nu ska jag titta på den andra

drutten53
0

i denna orb..ser du ett ansikte..tror det är en kvinna…brunhårig…till vänster om henne har du en långhårig flicka mörk..till höger cirka 2 cm..har du en äldre kvinna mörhårig med knutt i håret..ansiktet är suddigt..du har även mycket färg i denna..sen ser jag massor av bokstäver i hela orben huller om buller..kram

Sofiae
0

Vilka fantastiska Orber du fångat på bild.

Det finns mycket i den, men jag kan inte som Drutten se vad det är. Men nog är det Orber, reflexer från blixten kan det inte vara, för den har ju inget att reflektera sig i, det är ju himlen i bakgrunden, och den skulle i så fall vara vit med strålar.

Jag tycker inte att kloten förstörde bilderna, tvärtom!!

loreena
0

Oj, det där måste väl vara Orber? Så klara och stora!

mimmizenobia
0

Oj! Ja det var något det!

Denna kommentar har tagits bort.
Tonilla
0

Tack för era svar. Det var mysig att läsa dom i morses. Sitter här nu med en koppkaffe och myser vid datorn. Som jag tror så följde denna stora vackert lysande orb just den ena flickan eftersom den var just runt henne och inte den andra ryttaren. Det är ingen orb som hör till mig eller min familj. Jag har inte varit med om att det blir så på flera kort förut. Det syntes ju direkt och jag fick ta om flera gånger och ändå blev det inte ett kort utan denna stora orb på. På nått kort syns det även några små, men den stora är alltid nära flickan. Intressant. Det var säkert några som var med och vakade så att inget hände barnen och hästarna när de gick omkring och busade. Hästarna var ortoligt lugna och fina. Stort tack till Drutten53, du tog dig verkligen tid att se vad som fanns i den.

¤ Ha en bra dag! Kram Tonilla ¤

drutten53
0

ser nu att jag glömde sända den andra bilden..men nu kommer den

tarotlasse
0

Äntligen en riktig orb här inne den är stor lysande och med många färger i.

Vilket man inte kan se i alla dessa damm bilder.

Lasse