Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 337 ggr
Elisabeth-J
0

Glädje & inspiration 22/1

Skriv gärna och berätta om det som har gett er glädje och/eller inspiration idag. Eller berätta om något roligt eller positivt som har hänt er under dagen Glad

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

drutten53
0

jaha…JAG är glag över att jag har gjort av med 13.200 kr idag..och i morgon blir det 8.257 kr…småler…kram på er

Bybo
0

Låg ett roligt paket i postlådan. Det var en vacker bild jag beställt av Trumman!! Kanonfin, med mycket att "läsa"  och titta på :-D

Senare tänker jag lägga ut den i fotoalbummet mitt…

P.S Gå till Tomas sida och titta i hans fotoalbum…

Tack än en gång Trumman!! *nöjd*

mariaef
0

Jag sitter på jobbet och har frossa och kill i halsenFot i munnnen, tur det är lugnt. Om jag vaknar utan feber i morgon, lovar jag att vara gladSkrattande

Thinka
0

En knasig dag som blev jätte bra tillslut. Haft kontakt med andrasidan åt en vän, nu vankas det middag.

Opal
0

Jag är glad idag för att jag kan använda min dator igen. Den har varit trasig i flera dagar. Vilken tur jag hade som kunde rädda allt jag hade i min dator. Äntligen kan jag vara inne på iFokus igen. Skrattande

Vibeka
0

Jag har varit på en långpromenad och det var såååååå njutningsbart att få andas den klara luften, glad för att jag börjar ta mig ut!!! ska ner ett par kilon och det går nog bättre om man rör på sig ;)

kerstinw46
0

Bra förslag bybo

Elisabeth-J
0

Fick trevliga brev i brevlådan som gjorde mig väldigt glad Skrattande

För övrigt har jag bara haft en ledig och lugn dag vilket är  inspirerande också för nya och roliga ideer kommer fram Flört

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

helenaK
0

Fick ett mystiskt brunt kuvert som gjorde mig SÅ GLAD!! jag är antagen till terry Evans somarkurs som pågår mellan den 29 juni och den 4 juli vilket ska bli såååå spännande…Skrattande jag längtar jettemycket..det ska bli intressant-

[Hellas]
0

#9 Å så spännande, jätteroligt helenaK

Jag har skrattat för mig själv mer än en gång ikväll åt alla tokroliga knasiga underbara människor på ÖN.
Men jag saknar lillstumpan Eleri så skynda hem…….

Tiia
0

8 dagar rökfri,det är tufft,men jag är ändå glad för det

_sussie_
0

Jag har haft en konstig dag efter det som hände igår, hursomhelst klädde mig varmt o gick ut o gick i det UNDERBARA fullmåneskenet, underbar känsla.. jag-fullmånen-ensam ute i mörkret-många tankar kom upp o fick en lösning-tror det beror på månen *ler*. Hem efter 1,5 tim, stoor kopp chocklad i soffan..himmelskt!

Kram

Kerstina-61
0

Idag satt jag återigen med ett Brottsoffer en ung kvinna som mådde mycket dåligt. mannen har lämnat henne med deras två små barn. Han har tagit över hennes telefonabbonemang och sedan stängt det.

Hon hade ringt många gånger till telbolaget för att få dem att öppna linjen, men fick blankt nej, mannen som stod för det och han hade strängeligen förbjudit dem att öppna upp det. Kvinnan är invandrare och talar lite dålig svenska.

Jag var där i nästan 4 timmar och hjälpte henne att fylla i olika papper, vara lite barnvakt och sen ringde jag till telbolaget och förklarade hela situationen. ifrågasatte om hn verkligen fick ta över hennes abbonemang osv. Hon tog sedan över telefonen  och det ordnade sig och hon fick sin telefon igång igen. 

Hon var sååå glad och tacksam så det var inte klokt. hennes dotter var sjuk i öroninflammation och hon hade inte kunna t ringa sjukhuset pga att mobilen inte har täckning där. Nu kan hon känna sig trygg igen och de lovade att mannen inte skulle kunna stänga detta igen

Jag berättar inte detta för att någon ska tycka att jag är så himla bra, utan för att det behövs så lite för att göra en annan människa så glad och nästan lite hel igen efter en trasig tid.

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

KallaMigMimmi
0

Jag lyckades tvinga mig själv att öppna matteboken och har nu en lite störe tjans att klara tentan i morgon :D hoppas! och så har jag börjat skriva här igen. (bra tror jag)

//En främling är en vän du inte lärt känna än;)  kicka in på My place on WW

KallaMigMimmi
0

#13 jag tycker i alla fal att det var himla bra gjort :) en god gärning.

//En främling är en vän du inte lärt känna än;)  kicka in på My place on WW

Kerstina-61
0

#15 Tack! GladMånga som får hjälp tror att vi får betalt, men detta är helt ideelt. Betalningen är den tacksamhet man får Även om det är ett krävande "jobb" så är det så jätteintressant! Man lär sig oerhört mycket! :-)

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Pomperipossa
0

Jag och exet har klarat upp en massa…och ska försöka igen…Hoppas det går bra nu.:)

skogstrolletbarbro
0

Jag har fått mejl från ett förlag. De ska anta mitt manus som jag jobbat sååå länge för att få färdigt. Det är ett glädjande besked som jag kommer att leva på länge.
Otroligt och sant!

Otroligt är också att vi ser solen idag - det är gnistrande ute, med 1 meter snö på marken och det ligger snö på träden. Verkligen vackert! Bara synd att det är så kallt -28 grader, så det är inget nöje att vara ute och fota. Kallaste dagen vi haft den här vintern.

ClarasMamma
0

Det äna som är så underbat är ju min dotter nu som är ett halvår men får ju se så mkt roliga saker hela tiden.. men dagen började inte så bra fick lut på blöjor och va först in i affären av alla ler…hoppas alla på ön får en underbar dag..

många kramar //jessica

Ta till vara på alla nära och kära du vet aldrig när dom lämnar denna jord <3

http://pysselgummsan.blogg.se/