Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: sorg
Läst 970 ggr
helenaK
0

Dagen närmar sig!

nu är det snart ett år sedan jag förlorade min älskade och barnen deras far.27/1-2007 på morgonen somnade han in efter en tids sjukdom i cancer.Jag tycker att det är jettejobbiga känslor just nu..Bäst har det nog gått för min 5åring som liksom barn gör oftast tar det väldigt naturligt.Jag tänker på när jag satt där och höll hans hand och såg när han somnade in..hur lång tid tar det egentligen innan den värsta sorgen lägger sig?för mig känns det som om han gick ifrån oss igår..[Min Älska Ängel och våran lilla solstråle på väg till farmor på julafton..](javascript:void window.open('Slideshow.aspx?Login=helenaK&&BinaryId=0077f6b9-c08c-4c76-b8f7-ba6a30a8ba69', 'slideshow', 'width=750,height=550,menubar=0,resizable=1,scrollbars=1'))  jag viskar ömt dom orden,dom vackraste jag vet, du var mitt allt på jorden och i all evighet..alltid i mitt hjärta 27/1-2007

BranDuir
0

Jag lovar dig att tända ett ljus för honom på söndag, må han gå lycklig i sommarlandet och mån de som älskade honom vara nio gånger niofalt välsignade!

sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

[Hellas]
0

Kram till dig och dina nära

drutten53
0

hej vännen..ja du sorgen..den sitter i … min ängel gick över för 2½ år sen…men man lär sig att leva med den..konstig nog…saknaden kommer vi alltid ha vännen…kramar om dig i tysthet..tänker på dig..vi hörs..kanske oxå ses framöver…var rädd om dig

mariaef
0

Många varma kramar till er!

Maria

skruttan31
0

sänder varma kramar,,

Spiriteye
0

Kära vännen!

Jag har sänt dig ett PM. Sänder ljus, värme å kärlek till dig och din familj. Du vet vart jag finns om det är nått jag kan göra för dig.

Varm kram

kerstinw46
0

Jag vet hur det känns har själv mist min man o mina fyra barn sin pappa.Det är över 10 år sedan o jag kan trösta dig med att man överlever mot alla odds.Men låt det ta sin tid.Glädj dig åt allt bra  o fint ni haft .Det finns dom som kanke inte får uppleva kärlek alls.Många kramar från mig

LeWE
0

Kram från mig också.

EwaKristina
0

Kram,Helena!

pyttelillatrollet
0

Kram & kärlek till er!

Elisabeth-J
0

Varma kramar till dig och dina barn!!!

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Tiia
0

Kram från mig,Helena

Harg
0

sänder många kramar till dig o barnen

Morsan1
0

En kram från mig till dig Helena och dina småttingar!

cloudberris
0

Kramar till dig o dina barn

Tänker på er

Dolleminas
0

Skickar en värmande tanke och kram till dig och era barn.

Pia-F
0

Skickar också en värmande och stärkande kram till dig och dina barn.

Tara
0

Varma kramar till Er.

Celia
0

Säger som andra här: Sorgen försvinner aldrig och han kommer alltid att finnas med er! Men livet måste gå vidare - ni måste hitta tillbaka till vardagen och börja skratta igen. Ingenting gör våra änglar så ledsna, som när vi gråter över dem.

Kram, Cecilia

Hoppfull
0

Även jag tänker på er och sänder er varma omtänksamma kramar!!

Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?

Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.

wolfie
0

Kramar o tankar till dig helena!

helenaK
0

tackar och bugar till alla mina kära systrar och bröder på ön…ha en fortsatt trevlig tisdagskväll!!

_sussie_
0

kramar till dig o barnen!

Kraam Sussie

Ina123
0

Många kramar till dig och barnen.

[BigMama]
0

Saknaden måste vara enorm - sänder en tröstande kram till Dig och Dina barn.