Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: offtopic
Läst 347 ggr
Morsan1
0

OT Förbannade handboll

Pga handbollen har programmet med min idol Matte, Bygglov utgått!

Jag haaatar handboll.

Åsa

wolfie
0

Hehe,det förstår jag helt o fullt!Skrattande

Bybo
0

*gapflabb* Å jag som blev så glad att det var match i dag… De har precis spelat nationalsångerna!! ;-)

Zariah
0

Sånt är irriterande när man vill se ett program och det är sport istället. Jag har också varit sur och irriterad många gånger över sporten och att andra program ska utgå då. Jag är inget sportintresserad alls. :-)

Ayena_old
0

Ja varför ska alltid sport vara viktigare än allt annat?????

Det gäller alla TV-kanaler!

skruttan31
0

vill oxå hata handboll.. visst e han goo våran lilla bygglovs matte,, så där lagom kramgo ser han ut o vara..

mariaef
0

Jaaa, Bygglov de e bra de*blinkblink*

wolfie
0

Ja Matte är bra o ser kramgo ut!Flört

drutten53
0

ja ni…sport o sport..jag är ingen diggare av det heller..ni får kolla på kolonilott IRIS…kram

cattigirl
0

nu kan man ju njuta av honom på lets dance också…… enda problemet är att han har armarna runt fel tjejOskyldig

Thinka
0

Skönt familjen är inte hemma (än) så tv:n är tyst. Hihihi

kerstinw46
0

Inte bara handboll skidor oxsåSkrattande

mariaef
0

Gillar inte heller tv-sporten. Och jag håller på med friskvård…hahaha…Kan man kalla det dubbelmoral!?Fundersam

skruttan31
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

MORSAN 1,,, En bild till dig…  men bara om du lovar att vi oxå får vara med o dreggla????

mariaef
0

#13 Ja, han har en fin benstomme, den mannenSkrattandeSpeciellt när han dansar…

Zariah
0

#13 Fin bild!:-) or81f9-1.gif image by Fiideli*dreggel, dreggel*

skruttan31
0

Ohh ja,, håller med dig,,

mariaef
0

…men det finns många inom sporten som också har fin benstomme…har jag hört…om jag inte minns fel. Fast det uppväger inte faktum att det är sååå tråkigt, speciellt med handboll. Förlåt ByboOskyldig

Morsan1
0

#13 Herregud!! Tack snälla! Nu är morsan glad! Han är verkligen perfekt!

Kyss

Bybo
0

#17 *skratt* 1:a halvlek var inte så bra…men ni karlgalna damer jag ser på 14 st svettiga män…hähähä…å sen om man vill se ännu fler så är det jaktstart (skidor) samtidigt!!

mariaef
0

#19 Skidåkning? Nja, jag vet inte jag. Har de mest traumatiska minnen av Wassberg med snorigt skägg kvar ännu*krex*

wolfie
0

Oj aldrig sett Matte på bild så där!Förvånad

Bybo
0

*pustar ut* Nu har jag huvudvärk…spännande…vrålade… 27-27 ;-)

Morsan1
0

#22 Du är sjuk! Ha ha ha ha

Bybo
0

#23 hahahaha …..Jag slipper iaf bli irriterad på att det "bara" visas sport ;-)

[Hellas]
0

Men kära nå´n flickor, flickor…….jag tror att fullmånen står i fullaste blomm här dreglas det och gluttas det för fullt, Love is in the Air tatatadadada…..Love is in the Air dadadapampampam Kyss….Hörni inte, det svänger ju :-)

[Hellas]
0

Förresten…vad är det för fel att glo på lite handbollsgrabbar???

Bybo
0

#26 Just ;-)

sven-g
0

Good NightNi kan ju alltid drömma, det blir en med hängbuk ska ni se. Klar medial tolkning av mig.

Bybo
0

#28 :-D