Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettupplevelser
Läst 482 ggr
uskan
0

fullmåne

är det fler än jag som inte kan sova när det är fullmåne,varför påverkas man av detta,blir det värre när man har en del bergskristaller i rummet,tycker det är jobbigt att man inte kan sova eftersom man måste hel en del sömn för att man skall orka fungera.

[Hellas]
0

Snart fullmåne  Flört!!

Åh inga tips har jag heller gällande sömnen Fundersam

chik
0

OskyldigNä men vist är det fint ute.. och det är lite magiskt okså..Oskyldig

Lena.P är jag i verkliga livet.

Aisha
0

Ojdå, nu förstår jag varför jag inte kunde sova i natt trots att jag var så trött. Kanske jag ska titta ut på kvällshimlen nästa gång. Men den är ju så vacker att se på. Man får speciella känslor när man ser fullmånen. Men jag har nog inte tidigare tänkt på att  månen  påverkat mig, men där ser man…Generad

Skogskraft
0

Märks på galningen ovanför mig, som är ännu galnare ikväll & springer & pinkar ungefär var 15:e minut. Till saken hör att det är vansinnigt lyhört & den dåren verkar alltid pinka 2 liter, låter som om han tömde en 2-liters colaflaska varje gång…

Hörs även fast jag spelar musik - med hörlurar på.

*lätt illamående*

Sömn ja… av diverse anledningar tog all restenergi slut i eftermiddags, somnade tvärt & vaknade runt 19. Sömnlös natt på g, antar jag…

Tuva-Lena
1

Äntligen fullmåne! Jag vet inte vad jag är för typ, men jag mår kanon när månen är full. Sover som en stock och saknar den när den inte syns. Och den första skäran när den är ny gör mig förväntansfull. Som ett sällskap ser jag den, fast här är ju kolmörkt när den inte lyser på himlen så det kanske har med trygghet att göra.. Glad

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."