Rysningar i hela kroppen.
Igår satt jag och pratade med min väninna i telefon. Vi snackade gamla minnen. Våra små döttrar lekte mycket ihop när de va små och nu är de 22år så det finns ju en del att tala om. vi började prata vi om en man och hans familj där jag hade bott som tonåring… Vi va glada och skrattade. Och plötsligt… Blir jag tyst. Jag ryser i hela kroppen och börjar känna mig snurrig och må illa. Men finner mig snabbt och förstår att det är någon som kommer på besök från andra sidan. Hon frågar va händer.. Jag vet inte om han lever längre säger jag bara utan att tänka… Min väninna säger,- ja jag ryser också i hela kroppen och det är nog sanning..det du säger..Jag säger jag till mannen med värme och kärlek, tack för att du visade dig men idag skall jag inte vara öppen eller ha kontakt. Välkommen en annan dag. Jag talade med honom för ca 1,5 år sedan och då levde han fortfarande.. och skulle flytta till Danmark..Nu vill jag ju veta om det stämmer men jag vet ju inte vad han bodde någonstans.. Har bara för och efternamn. Är det någon som vet hur man kan ta reda på sånt här… Man blir ju lite undrande…
Lisbeth
Hej!!Du ringer till skattevärket..Dom kan ta fram om du har en adress.Lycka till önskar chik
Lena.P är jag i verkliga livet.

Om du vill kan jag försöka….PM.a
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Hej, Chik.Tack för ditt svar och nu till bran jag är inte så duktig på det här med datorer och förkortningar osv. Våra barn har fått många goda skratt med mig vid datorn. Och nu till frågan Vad betyder PM.a ????

#3 PM = Privat Meddelande
Lisbeth, ring folkbokföringen, dem borde kunna svara på din fråga.

Lisbeth, gå in på BranD´s egna sida här. Där klickar du på "kontakta". Då kan du skriva ett meddelande till honom som är endast för hans ögon. Gästboken kan ju alla gå in i. Lyckas du få iväg meddelandet har du skickat "ett PM".
Lycka till
Kram Åsa

Tack för svaret.Gubben kom förbi och berättade för mig att det va privat meddelande… Vill inte störa han med denna fundering då han ligger i feber och är lite halvhängig.
Tack för er hjälp

#7 Hängiga gubbar ska man hantera varsamt….;) Hälsa honom god bättring!
Om du har hans för och efternamn så kan du söka honom på www.upplysning.se… men det är klart där får du bara fram hans födelsenummer …. men så kan du se om han är med där och är han inte det så har han antingen flyttat utanför Sveriges portar eller så har han flyttat till "andra sidan"….. :-))))

Tack för era gulliga svar.. Jag skall kolla lite och se om jag kan få fram den informationen. Skall ha lite morgonkaffe nu…

www.ratsit.se får du fram lite mer..