Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: andlighet
Läst 663 ggr
fantasicrazy
0

fruktansvärt otäckt!

aa men jag måste bara berätta… för d första så undrar jag vad  d är för ljud i hallen när man ska sova…. d låter som nån går men tyst, liksom som mer hasar fast jättetyst.. man måste lyssna noga.. när jag hör d så är d som att d är påväg in till sovrummet för då hör jag på nått sätt att d kommer in där… men jag känner d även som att nån är där inne… vad kan det vara?

sen hade jag en annan kuslig sak… inatt när jag skulle lägga mej.. får jag en bild av en person som ligger liksom på min sambos sida i sängen vänd mot mej så jag ser ögonen… men d såg liksom ut som att han hade bandage el nått på både huvud o ansikte, var ju bara ögonen jag såg.. täcket var åxå så högt så d låg straxt under hakan.. samtidigt så känner jag att kroppen håller på att domna bort o försvinna….. o jag öppna ögonen med ett ryck o då var d som att min kropp liksom återställde sej med ett ryck… vad kan detta va då?

sen fick jag en tid till mej… 03.51???? fattar ingenting..

Elisabeth-J
0

Det verkar ju vara någon som söker din uppmärksamhet. Tiden kan vara den tid som personen gick över, försök att ta reda på om det finns någon som du känner som vet vem han kan vara eller om han har någon anknytning till din bostad.

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

fantasicrazy
0

jo d känns lite konstigt… men vad var d som hände när d kändes som att min kropp nästan domnades av o jag öppna ögonen med ett ryck o då liksom hoppade hela min kropp.. svårt att förklara men du kanske förstår ändå..

jo d är ju så att min morbror är dålig.. kan ju vara han som visar tiden.. jag vet inte alls…

Elisabeth-J
0

#2 Dom ger ju oss känslor i kroppen och det du kände kan vara så han kände sig innan han gick över.

Elisabeth 

fantasicrazy
0

usch vad äckligt.. ja jag vet ju att jag har en öppen förmåga att känna av dem o nån doft o så ibland… men d här va kusligt.. har jag inte varit med om innan som jag iallafall vet. men d är alltid roligt när nåt nytt händer.. =)

Elisabeth-J
0

#4 Oftast är det väl så att man kan känna en rädsla innan man vet vad det handlar om, men det är ju också en utveckling och du kanske ska gå någon kurs där du kan få hjälp med att utveckla det här och lära dig att hantera det?

Elisabeth 

fantasicrazy
0

jaaa du.. d är många som sagt d… men vet inte om jag vågar.. *ler*.. fegis som jag är.. haha joo men d är sant.. många har sagt att jag kommer att utveckla d jag har… kanske stämmer då.. d börjar ju kännas som att min utveckling börjar gå vidare utan att ha gått nån kurs om du förstår?