Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 1695 ggr
Wiizy
0

Spökar det? :O

För ett tag sedan gick min farfar bort, jag hade inte träffat han på ett tag. men iallafall… Ett par veckor innan grät jag som bara den, (just av lite prvivata skäl) och sådant, jg tänkte lite smått på honom också, sen kändes det som om någon satte sig i min säng och strök mig över ryggen, fasen, det var underbart. jag mådde bra, men jag var helt ensam hemma, men jag vark larvaken, jag kan INTE ha drmt det. jag tror stenhårt på andar/spöken.
Sedan när farfar gick bort så känner jag mig iaktagen, och när jag grät känns det som att nån torkar bort tårarna, och att nån kollar på mig.

Men INNAN det så såg jag en gammal kvinna en gång, Stirrandes på mig när jag skulle sova, herrejisses, vad rädd jag var. jag har också sett en ung kille, Är det några som dött här innan vi lfyttade in eller? (vi flyttade hit för 1 år sedan.) Det är faktiskt rätt läskigt. Inte det med farfar, för jag förstog att DET var han, men dom andra 2 har jag ingen aning om vilka dm kan vara… jag hör steg och sådant, ibland känns det som om saker flyttar sig, typ mobilen…

Jag bara undrar, spökar det hoss mig? Jag börjar bli van, men sjukt jobbigt när nycklarna försvinner då men…

monkam
0

Det är tydligen andar som är kvar i huset sedan tidigare,fint det där med din farfar,jag har både min mamma och pappa som kommer till mig på kvällarna när jag ska sova ibland bara sitter de där och ibland stryker de mig över håret och klsappar mig på ryggen det känns jätte skönt och tryggt man blir så avslappnad.

Wiizy
0

någon som kan berätta närmare om dom andra andarna som finns kvar? Är det sant att söken ej får ro när dom stannar kvar?

#1 skönt att ha förldrarna vid ens sida ;)

Wiizy
0

Hmm… Jag måste berätta, jag kan inte sova bra, jag vrider mig som en dåre i sängen, och det känns som nån är i rummet om nätterna, och det blir Iskallt.
Jag har läst att det blir kallt när spöken är i närheten?
någon som vet hur domma andar dött?

Wiizy
0

Wiizy
0

jag börjar känna av dom igen…

men vad ska man göra då? dom behöver hjälp, men hur hjälper man andar?

TantAlma
0

Jag har blivit stuken på kinden när jag gråter.

Wiizy
0

jao, men som jag frågade, nu har jag problem IGEN… eller ja det har inte uppehållt direkt. det är folk här.

ska även säga att vi hittade en bild för några veckor sedan, på ett par… tror jag det var, bakom en bräda, ramlade fram framför min syster. sedan var det nått mer kort, minns inte vad det var. var i vårt förråd… vi slängde bara den eftersom vi trodde det var någon som glömt den, typ våra gamla grannar. men den kanske är ditlagd? nått att ta vara på?
för 2 dagar sedan var jag och mamma uppe på vinden härom dagen(Bor i lgh) och vi var HELT ensamma (kanske andar?) det lät som nån smög omkring där uppe, och sedan lät det verkligen som nån gick där, sedan kände vi oss jätte iaktagna båda två… spöken? 

även hemma ibland så känner jag att någon är där, hade släkt lampan nyss, då såg jag en vit prick i lampan. :S typ precis som en Orb, fast rakt på lampan. o_O å då var det inte ens tänt… så det var knappast det…  sen tycker jag att folk rör mig ibland… hör steg inne och sådant.

Asså, det spökar verkligen i vårt hus va? ;)

Wiizy
0

Hmm?

Wiizy
0

Kan man stänga sig på något sätt? ja tror jag är "öppen" för att ta konatkt hela tin, får aldrig sova ifred numera.

Harrygirl
0

Ovan utspelar sig en dramatisk monolog.

Putt!

Wiizy
0

#10 - en vaddå ? *okunnig*

Harrygirl
0

#11 En monolog. Det börjar dock bli en dialog nu.

Kerstina-61
0

Ja, det blir ju en monolog (betyder att man berättar ensam) då ingen svarar!

Du känner ingen vuxen person som kan komma hem till dig/er och känna av om det finns några energier eller om din fantasi skenar iväg Om det spökar, vilket det låter som på din berättelse så kanske ni behöver hjälp så det lugnar ner sig.

Då man är så ung som du är, så är man mer mottaglig för det andliga, men för den skull kanske man inte riktigt klarar av att hantera det.

Mitt råd: Be ett medium om hjälp som kan komma hem till er!

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!

Wiizy
0

#13 - Nej det gör jag inte. "Om din fantasi skenar iväg.  nää jag är inte rädd för andar, dom kan inte göra mig nått… det är otäct vissa stunder bara..

tack för svaret. vet du vart man hittar medium? haha dom finns nog inte på stan direkt. :)

#12 - okay tack. ;)

Kerstina-61
0

http://web.comhem.se/~u43600079/lankar.htm

På denna länk finns en del medium. Många av dem i Göteborg, som jag förstod att du bor i, då jag kollade din pres.

Kerstin, Medarbetare på Spiritualism IFokus

Jag kan bara vara mig själv och ingen annan, därför gör
jag det jag älskar just idag!